• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Jisses vad ni hunnit planera ju =)
    Går som smort det här låter det som =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

mel
    tja, vad ska man säga dock har vi mest sagt att vi minst ska ha vart ihop i ett halvår och att vi ska få mer stabil ekonomi först. typ att jag har jobbat ihop fp iaf.

men med C var jag ju livrädd för att bli gravid emellanåt för jag var rädd att han skulle tvinga mig till abort isåfall. A har sagt att skulle det bli oplanerat så löser det sig, och att det inte skulle va världens katastrof.

• pucken

letw
    oj vilka planer! jag vill ju till thailand i vinter, men vet inte om det är särskilt smart.

• Jos

Hej flickor, hoppas att allt är bra.
    Tråkigt att man hamnat lite i skymundan, men det blir väl så när man inte är speciellt aktiv.

Allt är iaf bra här, jobbar och sliter..träffar fortfarande killen jag fick span på i oktober, skulle väl inte säga att vi är "tillsammans" men det verkar vara på väg åt rätt håll iaf.

• pucken

jos
    kul att ni är på väg nånstans =)

• Melisabeth

Letw - nä klart det itne är ngn katastrof =)
    Du har ju redan allt en bebis behöver och lite till

Jos - Jo men som synes med Letw så kan ju span åt rätt håll gå rätt bra, och rätt fort =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Jos

pucken
    jo det känns bra, fast jag vet ju iofs redan vad jag vill.

• letw83

puck
    jo fast a:s kompis som bor i usa stannar bara 1.5 år till. och tydligen är det bäst att komma vår eller höst och nu i vår har vi inte råd. måste ju planera lite så man inte är på smällen och inte kan åka medan han är kvar.

varför är inte det smart?

jos
    nice på den här fronten går det undan som du märker

• letw83

mel
    jag vet, vi sa det nu sy mer. kläder åt wilma på g.

• Jos

letw
    joo jag märker ju det! fast du får nog ta och uppdatera mig lite för jag känner mig lite lost

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)