Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

GRATTIS KICKAN!!! Nä, fyra dagar innan bim får man nog räkna med svagt plus! Åh, vad glad jag blev nu!!!

Malla
    Klart att det går även utan skötbord, har man dessuotm två så måste man nog i alla fall vara beredd på att byta stup i kvarten på lite konstiga ställen!

• Winnertaco

Jag tror tvärtom att karlarna skulle vara stolta om de ens hållt tyst 5 minuter! De har ju ingen självbehärskning alls!

• Winnertaco

Sådär ja, bvc och ica maxi avklarat! Bvc-tanten tyckte att jag skulle ringa till amningsmottagningen imorrn och be att få komma dit, så att de kan titta på hur J greppar bröstet. Det är nog en bra idé, jag VILL ju att amningen ska funka igen! Är lite impad av mig själv att jag klarade att handla på maxi alldeles ensam med J, jag vågade till och med sätta mig på fiket och amma alldeles ensam! Nu står det två tunga kassar med mat i bilen, de får Andreas snällt bära upp när han kommer!

• Winnertaco

Morrn, morrn!

Gissa vems sambo som försov sig imorse och inte hann gå ut med hunden?? Så nu har vi fått stå ut med ett gnällo hela morgonen, glöm att jag väcker J när hon sover klockan 7 på morgonen för att gå ut med hunden, då får han gnälla Jag försökte ringa amningsmottagningen också, med de hade telefonsvarare och skulle ringa upp.. Saker går bra för mig idag...

• Winnertaco

puck
    Du har så rätt, nu känner jag att jag börjar få feber också. Inte nog med att jag har ont i halsen, feber ska jag tydligen ha, och snart är väl näsan så täppt att jag inte kan andas *muttrar* Idag är jag possitiv....

• Winnertaco

Puck
    Vi verkar ha samma skit idag

Nä, nu måste gnällo få gå ut igen, han har ju bara varit ute typ 10 minuter, stackarn!

• Winnertaco

Oj, det blev nästan en timmes prommenad, och bara ett fåtal utbrott på Jaxon för att han drar för mycket. Vi träffade Andreas morbror, då höll den dumma hunden på att välta hela barnvagnen för att han blev så till sig, kanske är han aaaaaningens understimulerad...

Angående tradera så har jag gett upp det där med att sälja grejer där, man får ju ändå bara en skitsumma för varje grej, inte värt mödan direkt!

• Winnertaco

Puck
    Om det är sånna "märkesgrejer" som typ Tummen så får man säkert mer pengar för det!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)