Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag hittade köttfärs billigt, 39:90 kg. Hel fryst kyckling 19:90 kg. Bananer 5 kr/kg. Sedan blir det mycket pasta... Tonfisk köpte jag, det gör vi pastasås av tex... Baconlasange, det enda som behövs är lök, baon, krossade tomater, lasangeplattor och ostsås. Torskfilé hade de för 19:90 Det mesta basvaraor som pasta och så har vi hemma redan...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Men herregud, säg åt honom att han får städa medans du går ut i solen! Har han sagt att han ska göra det så ska han göra det Lika bra att du börjar träna redan nu på att vara konsekvent i dina beslut

Fru
    Vi har slutat med fredagsmys, det är för onyttigt Räcka ut tungan

Johanna 061223
  • Winnertaco

Man känner sig lite elak, det kan jag hålla med om. Här skickar jag oftast ut Andreas och Jaxon på långprommenad så att jag får städa ifred

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Ja, vi har börjat med nått sånt istället, och morötter är ju billigare än chips
    Du, foto på kläderna kommer snart, hon använde dem idag och spydde självklart ner dom...

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Skojar du... Lika otacksam som sin mamma när folk försöker ge henne nått
    Idag har jag rensat ut garderoben på allt vi ska lämna tillbaka till Andreas faster, det tar ju fasen bara upp plats!

Malla
    Eleverna kanske inte gråter så mycket över att de får vänta lite med sin omdömen? Det var det värsta jag visste att få omdömen i skolan! Inte för att de brukade vara dåliga, jag gillade det bara inte!

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Det är du värd, du har ju knappt varit hemma alls! Får Micke jobb tycker jag absolut att du ska vara hemma och bara göra ingenting

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Det är väl att göra ingenting Eller kanske att bejaka sina intressen! Jag tycker inte alls att det har varit "jobbigt" att vara hemma, har ju fått massort gjort!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)