Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Hade inte W sovit hela nätterna nu i veckan, eller var det jag som missförstod?

Det är kul att folk är så possitiva på mitt jobb... Var där och hämtade mina kläder nu, och när jag sa att jag skulle jobba imorrn natt fick jag till svar "men varför ska du göra det?"

Johanna 061223
  • Winnertaco

Buhu, mina jobbarkläder är fasen som korvskinn Jag väger MINDRE än innan jag belv gravid, ändå kommer jag inte i kläderna, hur deprimernade är inte det?!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jo, det är väl så att kilonma sitter annorlunda, och att höfter och bäcken töjs ut under graviditeten, det går ju liksom inte tillbaka. Jag v ar och hämtade ett par nya byxor igår, större än vad jag ahde innan och trodde att de skulle vara för stora, men de går ju fasen knappt på!

Fru
    Du är inte gravid?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Om jag sitter i byxorna hela dagen kanske de töjs ut lite, så slipper valkarna synas inatt

Malla
    Jag kände inga rörelser som jag var säker på förrens i v 20 typ..

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Du har ju producerat en agge, det är väl bland det största man kan göra

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Nä, tyvärr måste det vara arbetsbyxor. Men det går nog bra, de känsn bättre nu när jag gått in dem. Har ett par ännu större på jobbet som jag hade när jag var gravid om det kniper Tanken är ju ändå att jag ska gå ner nån storlek...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det är nått med försäkringar, om man bränner sig och inte har godkännda kläder får man inte någon ersättning, typ....

Jag ska börja raka Jaxon, fatta vad mycket skit han släpar in nu, det är mer lera än hund!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Absolut, puck! Att de aldrig kan lära sig att välja än bättre plats än lervällingen att rulla sig i!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)