Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Instämmer jag med!! Vi pulsar oss till tåget, ses snart!

• metallgem

Som MaHj sa, det svider säkert som f*n..! Men, tjejer, vill man vara fin får man lida pin!

Tjohoo, Agda vann idag!!

• metallgem

Hur är det, blir man varnad och avständ och så om man länkar till en annan tråd som man tycker är kul??

Har hittat blektråden nämligen, med tips hur man gör..

• metallgem

herregud, ser ut som jag skrev aständ..... lite läskigt med tanke på tråden... avstängd menar jag naturligtvis....
    Jag MÅSTE få sova snart och få tillbaka fokus..!

• metallgem

Älskar Rallarsving! Den ljusa är hur snygg som helst, kommer inte ihåg vad han heter.
    Superrolig idé av din man!

• metallgem

Man får nog länka men inte länka och sedan göra sig rolig över den..
    Rallarsving gick på ZTV för ett tag sedan, 2 killar reser runt jorden och provar olika kampsporter. Låter märkligt men var hur bra som helst, ett stort plus till att den ljusa är dösnygg!
    Andreas tror jag han heter, den ljusa, han var även programledare i ZickZack

• metallgem

AAH, längtar redan till nästa onsdag!

• metallgem

Mysigt med London! Är det det ni gör över makens födelsedag? Kommer inte ihåg när han fyllde..

Uppsala, fy så trist! Hoppas att du kryar på dig snart!
    MaHj, öroninflammation, fy!

Har inte gårr på ÖF denna veckan men nästa vecka ska jag minsann dit! Hoppas att många av er också ska det!! Juni, jag är ju skyldig dig en ÖF fika!

Systerdottern från Stockholm har sovit här idag så vi har hunnit baka, klippa och klistra och dekorera inför söndagen..! Tänk vad mycket man hinner när man börjar 06,30..
    Sen är jag lite petig med inredning och systerdottern ville hjälpa till med dekorationer till dukningen... Man kan ju inte göra om det hon har gjort men nog känns det liiite jobbigt att det inte blev riktigt som jag ville ha det.. Får vara tydlig med att "A har gjort SÅ fint med banden" ..

Krya på er alla sjuklingar!

• metallgem

Vi lunchar gärna! Vid 12 snåret då eller tidigare?

• metallgem

Sak vi köra 10,30 som vi brukar? Har vi tur kanske vi kan locka dit VV brudarna också då..

Usch hur många points har ett ballerinakex? Har mulat i mig tre och tittar lystet på det fjärde.. Eller, är det "gratis"??

Ingen babysim för vår tös idag.... så jä*la trist! Maken kom inte från jobbet som han skulle och jag har varken bil eller körkort.... Hade jag vetat innan hade jag kunnat ta tåget.

Skulle klippt mig i tisdags men hon var sjuk, blev ombokad till idag men dom ringde och berättade att hon fortfarande var sjuk, så, nu får jag har mikrofonfrisyr på söndag...

Ok, färdiggnällt!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!