Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Nu är bilden tillbaka!

• metallgem

Tack snälla!
    Det här med att gifta sig med sin stora kärlek gör en del för utstrålningen..!

• metallgem

Bring them on bara!

Framför tangentbordet?? Stackars påg..

• metallgem

Bring them on bara!

Framför tangentbordet?? Stackars påg..

• metallgem

MaHj, så fina ni var!!Så härligt att ni ser så kära ut i varandra efter 11 år tillsammans!

• metallgem

Så härligt det låter MaHj!

Ja, vi har lyckats bra på make/sambo fronten allihop tycker jag, men sen är vi ju superpinglor också så det är inte SÅ konstigt!

• metallgem

Var har ni anmält er till babysim?? Jag ringde Filborna och det verkar inte vara några problem, hon sa att de hade platser över och hon kommer ringa och meddela mig nästa vekca om vilken dag det blir.

Är hängig som få idag.. Vill gärna gå på öf i morgon men får se hur jag mår.

Snäckan, var på Stoff och Stil idag igen..! Oj vilka snygga stuvar dom hade idag! Massa fina färger och mönster!

• metallgem

Härligt med resa Juni! Vi ska också iväg till Kreta, i augusti, härligt!

Trist med A, Uppsala! Skönt ändå att han är pigg och glad så märker han kanske inte av det så mycket. Hur är det, drabbar vattkoppor vuxna med? (det märks knappt att jag är undersköterska i grunden väl..? Hoppas isf att ni redan haft det!

Segade mig upp i morse för att gå på öf och upptäcker att vi glömt ta in vagnen från bilen igår...! Jäklar! Så det blir inomhusaktiviteter för oss idag är jag rädd..

Kram på er, trevlig helg!

• metallgem

SKÖNT lothan, håller tummarna att odlingen visar samma!

Så gör jag med ibland, köper en triis och drömmer om vad jag ska göra med miljonerna! Aja, som du sa snäckan, ska vara glad att man haft tur i kärlek..

Ska ner till stan och fika i morgon och kolla om dom har kvar bondgårdsbodyn på Po.P, tycker den är så sörens söt!

• metallgem

Jäklar.., nu har jag gett mig in i en "är jag en dålig mamma om jag röker"-tråd igen........ Att jag inte lär mig!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!