Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Ja, fy vad vi är trevliga! Tack för idag! Min man sa det att dom måste vara väldigt trevliga om du kan sitta och fika från 10,30 till 14,00, ja sa jag, det är dom.

Ni VV fantaster, hjälp mig att vinna ett vad jag har med min man.. Vad är det mest points i, ett kexchoklad eller en ostkorv med bröd och bostongurka?

Vad gör min man, han står och, just det, VISSLAR... Men ännu inte ett knyst om att hon nog är hungrig, hurra..

• metallgem

Yes!!!
    Det är så skööönt att vinna!
    Jag var nämligen SÅ sugen på kexchoklad idag när vi körde hem, K tyckte att det var onödigt att äta ett sånt innan middagen (vilket det är, väldigt!) och ut kommer han från macken med just en ostkorv... vaddå säger han, detta är ju mat, inte godis, ska vi dela?........

Får kanske tillägga att jag har en väldigt bra man! Det verkar kanske inte så eftersom ni bara fått höra gnället på honom..

Jag hänkar gärna! Är det inne i stan? Vilken tid? Ska på efterkontroll 10,30 nämligen.

• metallgem

Ok, då vet jag. Såg att dom hade öppen förskola även på tisdagar, både för och eftermiddag.
    Hur är det, kan man vara med även om man inte bor i Maria församling?

Uppsala och agda, ska ni dit i morgon? Jag tittar nog förbi en svääng efter jag varit hos läkaren om det inte tar för lång tid där. Tror att jag kommer vid 11,00.

Trist med Klara! Kan kanske vara kåldolmarna. Åt katrinplommonsås igår.., jäklar..!
    Adela gjorde en repris även på föräldragruppen... Ska man kanske byta bjöjsort?

Junipingla, boken heter Växa och upptäcka världen av Hetty van de Rijt och Frans X. Plooij.

• metallgem

Javisst är det så, Lothan! Som när Lyckliga Snäckan sa att hennes man visslade.. Min man är alltså inte den enda..

• metallgem

Ja, är det inte där dom haft julmarknad förr på julskyltningen? Inne där på gården, och en trappa upp låg våffelcaféet.

Så du köpte tröjan? det gjorde du rätt i, den var hur fin som helst!

• metallgem

Jag har inte heller varit där, där är alltid folktomt när jag gått förbi och då har jag inte velat gå in.. Får ta en sväng förbi i morgon!
    Juni, det ligger i Iris blomsteraffärs gamla lokaler, eller halva Iris.

• metallgem

Vi kommer på öppnis på fredag!
    Det tog längre tid hos BM idag än jag trodde... Men, nu är jag efterkontrollad och klar, skänns skönt att allt är som det ska. Vi läste igenom anteckningarna från förlossningen, spännande!

Ha en fortsatt trevlig fredag!

• metallgem

Ja, det kan jag förstå! Inget kul att ha hemma kan jag tänka mig..!
    För visst är det så att hala huset måste saneras isåfall? Allt tvättas och så. Har ni inte luskammat Juni förresten??

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!