Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Denna grönsakssoppa är 0 points:
www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=5833&tlfo=0
Denna grönsakssoppa är 0 points:
www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=5833&tlfo=0
Tur för Patrik att han inte är hemma då..
metallgem: Jag vet!! Undrar om jag är sugen på att gå dit?! Ha ha...
Ha ha.... Inte vet jag. Jag äter inte prinsesstårta... *asg* Men skulle jag gjort det så hade nog 8 räckt. Om man tar en lagom bit alltså.
Gött! Undrar hur många pinnar det blir? Du kan väl baka en extra och ta med på onsdag? (undrar om det är ok att ta med till Väla..)
Jag och Moa ska sova första natten UTAN pappa. Huu.. hoppas det går bra. Moa sover redan och strax ska jag smyga in i sovrummet och sova jag med.
God Natt på er!
Åse: Käka en bit för mig också... Själv så funderar jag på vad för onyttigt jag ska vräka i mig på lördag till melody. Vi får långväga gäster, så nåt ska man väl kunna moffa i sig. Lösgodis står högt upp på listan över tänkbara kandidater..
Lothan: Skönt att tempen gått ner. Jag tänkte ta tempen på Moa i går, mest för att prova vår nya örontermometer. Men hon blev skitgalen.. ha ha..
Förresten så gick natten bra. Moa somnade vid halv nio i går, morrade lite vad två och vid fyra. Men hon somnade om själv igen. Sen vaknade hon fem i sex, då stoppade jag in nappen och hon somnade igen till sju. Då lyfte jag över henne till vår säng och så låg vi och mös till åtta ungefär, då gick vi upp. Helt ok tycker jag.
Nu ska vi packa och fixa och sen blir det sång h'r också. Sen ska vi en runda och hälsa på mormor.
Ha en fin dag!! Puss.
Nu har jag och Moa varit på flygplatsen och hämtat pappa. Så nu är hela familjen samlad igen, skönt.
Kommer inte på ÖF i morgon. Känner att det har varit alldeles för mycket de senaste veckorna. Har dragit upp Moa ur vagnen/sängen varje dag för att stressa iväg på den ena aktiviteten efter den andra. Känns inte helt bra. Hon får ju aldrig sova färdigt, och det blir liksom inte för hennes skull vi hittar på grejor, utan för min egen. Inte för att det alltid behöver vara för hennes skull, men på senaste tiden har det blivit på tok för mycket. Så i morgon stannar vi hemma. Vi har ju simmet på eftermiddagen och det får räcka. Sen så får vi gäster hela helgen också, så vi måste städa och handla.
Ha det så bra, vänner!
Lyckliga: Jag har för mig att jag anmälde mig på nätat, och sedan tog jag bara med ett slags kvitto som man fick via nätet. Det gick rätt smidigt.
Metallgem: Ja, ryck upp dig så vi får träffas på simmet! Moa hälsar att hon vill skvätta lite på A...