• agda06

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Det är 0,5p enligt Butiksguiden MEN om man väger biten och räknar på kalorier och fett med pointskalkulatorn blir det 1p. OM jag inte har helt fel för mig....

• agda06

0,5 p låter ju bättre än 1...

Kör på det!

• agda06

Så ni kommer på sången! Kul! Då ses vi om en halvtimme....

• agda06

Louise K- Vi tänker alla på dig och önskar så mycket som det går att ni får positiva besked!

Ni andra - I dag har jag gjort värsta klippen! Var hemma hos mamma i Halmstad i dag och en leksaksaffär som ligger där ska lägga ner, och sålde allt för halva priset. Så jag handlade en massa klossar i hink, en lära-gå-vagn, en bok, En "Fischer Price snigel", och lite annat smått och gått. Skulle kostat 872 kronor, men jag betalade alltså bara 436 kr!!! Där fanns massa grejor, och inga dåliga grejor precis... BRIO tågbanor, Lego, Barbie, Playmobil mm mm. ALLT till halva priset! Helt perfekt. Kunde ju inte låta bli att handla även fast Moa ännu är lite för liten för vissa av grejorna. Men men.. hon växer ju.

Får se om vi kommer till ÖF i morgon. Dagen i dag har blivit lite "tokig" med mat och sömn. Så vi får se hur pigga vi är i morgon. Men jag tror nog att vi kommer...

Kram på er och god natt!

• agda06

Jorå.. vi kommer till ÖF. Vi är så pigga och vakna så..

• agda06

Ja, det var trevligt på ÖF i dag!

Tycker där var många fina pappor också... he he..

• agda06

Moa vill INTE sova....

Hon har legat i sin säng i en timme nu och hon jollrar och testar nya ljud med munnen.... Undrar när grannarna kommer ner och undrar vad som står på?

• agda06

Måndag förmiddag... Är alla på VV?

• agda06

Då kan vi ju ge Åse i uppdrag att räkna ut pointsen på de här smarriga kakorna..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!