• agda06

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Åhh... en massa godsaker.. det är INTE bra för min karaktär...

Tänk på stackars mig.. jag har ju bara 19 points per dag. Ni ammisar har ju MAAASSOR!

Så ska vi ses hemma hos oss blir det fiberbröd och groddar, bara så ni vet...

• agda06

Jag och Moa är med på allt!

Men vi har dock inte så stor plats här hemma. Fast finns det hjärterum så finns de stjärterum eller vad man brukar säga. Och så som vi räknar points så blir vi ju mindre och mindre..

Men i morgon ses vi på Väla som vanligt! Samma plats och samma tid.

Kram på er.

• agda06

Jag promenixar också gärna! Måste ju motionera till mig lite bonuspoints..

• agda06

Åhhh... Åse, TACK! Jag hade nog kunnat bärga mig till nästa onsdag, men sååå gulligt att du skickade med dem!!

Tack alla för i dag!

Undrar hur länge Metallgem är på Väla i dag? Det är väl hon som har rekordet?

• agda06

Det beror på vädret för oss också. För är det fint väglag så kör vi antagligen hem till mormor på fredag. Men är det inte det hänger på! Då tar vi tåget.

En liten vägbeskrivning måste vi också ha.

Nu ska vi på mammagympa! (ja inte riktigt än, men det gäller ju att vara i god tid..)

Moa sover förresten fortfarande och har gjort så i 12 timmar!

• agda06

Ehh... näää vi får nog bli hemma i dag....

Läser på Skånetrafikens hemsida att all busstrafik är inställd på grund av vädret. Bussarna ska försöka köra igen från klockan 8. MEN jag tror nog att vi får hålla oss inne, kan tänka mig hur mycket folk det kommer vara på bussarna och att försöka passa någon tid är nog inte att räkna med...

Så det får bli en hemmadag.

• agda06

Det är ju just det att jag måste ha vagnen med till Moa. Hon vägrar liksom somna på något annat ställe än där. Antar att du också ska ha Wiliots vagn med?! För vi får kanske inte plats med två Emmaljunga vagnar i bilen? Fast det beror kanske på vad för bil ni har?

• agda06

Ja, men då så!

Då tackar vi gärna ja till skjuts. OM vi ska med alltså. Vi hade kanske tänkt att åka till Moas mormor i morgon, i Halmstad. Fast det låter trevligt med utflykt söderut också. Vi kan väl höras under dagen så får jag se vad vi bestämmer med mormor. Det beror lite på vad det blir utav detta vädret också.

• agda06

Vi har bara hållt oss inne i dag. Än så länge. Funderar på att ta Moa i selen och gå och köpa frukt här nere i snabbköpet. Men det är bara i "funderar" stadiet än... Mois sover just nu och jag har roat mig med något så onödigt som att läsa igenom vår gamla tråd. Alltså vår allra första tråd, när vi alla väntade på våra bebbar.... Det var kul!

Skriv nu inte och fråga om inte jag har bättre saker för mig när Moa sover, för det har jag ju egentligen... Men kul var det..

• agda06

Alltså jag pratade nyss med Moas mormor och vi bestämde oss för att åka och hälsa på henne i morgon. Tänkte träffa Moas morbror också som har varit i Thailand i 1 månad. Så vi har inte träffats på länge.

Så vi följer tyvärr inte med på dejt i morgon!

Men mer är GÄRNA någon annan gång!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!