Inlägg från: uppsala |Visa alla inlägg
  • uppsala

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

hmm, vädret ser ju inte superlovande ut idag....e det såhär i morgon kanske inomhus e bättre?

Hm....36...halsband fr SNÖ? Restaurangbesök till dig o henne? "Gourmetkorg"? Barnvaktslöfte o biobiljetter? Gott vin? Biljett till ngt kul? Ngt snyggt till hemmet?

Nu är det matdags. T kommer hem med McD-sallad. K fpr burk, usch, har fortfarande inte lagat till henne....

• uppsala

Lothan: grattis! Agda o lothan o Pco: krya på era småttingar fr mig. Tråkigt att ni är sjuka o inte kan komma. Jag håller tummarna för att vi och ni andra klarar oss fr denna förkyln som verkar vara en m ganska hög feber! Den A o K hade senast var m bara lite lite feber. VIll inte bli sjuka igen.. Vi kommer iaf sakna er!! T har åkt till Sthlm, barnen var exemplariska i kväll o somnade på 3 sek, passande. Var på BVC m Klara idag, 7350 g o 68 lång var hon idag. Vi kanske skulle fylla i allas kurvor på ett o samma diagram  

• uppsala

vädret verkar ju vara sådär så vi kör väl (haha) Väla i morgon också så kan vi bestämma lite då om kommande veckor! Kanske sista Välfikat alltså!

Håller på o koka soppan Agda tipsade om, behgöver ngt poängsnålt att ha hemma, borde spara till helgen ( vi ska till Gbg) men jag bara skräpäter hela tiden, sjukt sugen.

• uppsala

det funkar för mig o är lättare idag då vi ej e så många men, hinner alla se detta..MaHj? Juni? Carenya (kan ju prata m Juni), Pco? Snäckan? jag åker o lämnar på dagis nu o kollar igen då jag kommer hem.

• uppsala

jag håller med dig MaHj - nog bäst att vi kör väla idag då trots dte fina vädret - så kan vi säga adjö till de supergoda olivmackorna! Det kommer säkert fler dagar m fint väder. Tråkigt om ngn missar vårt meddelande ju.

• uppsala

Snäckan: kan du vara snäll snäll o fråga om e har axels filt som vi glömde på golvet vid toaletterna? Turkos fleece med liten kyckling på. Han frågar om den titt som tätt. Metallgem: åh nu blev jag sugen att testa den själv! Så gottsugen hela tiden!

• uppsala

förresten, klaras klänning var inte bara 32 år gammal utan tom 37! Mamma gjorde den till min syster.

• uppsala

ha jag kan nu, men vad stor bilden var.. nu måste jag ner o äta ngt gott till kaffet! puss o kram

• uppsala

metallgem: vi kommer, mums!

agda: kommer ni på sången i mrg? De pratade om att äta lunch efteråt . de som vill, på Linnè el vad det heter el på rest på Maria Park.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!