• agda06

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Pneumokock? Hmm.... måste erkänna att jag inte har någon aning om vad det är för något...

I dag har vi varit på IKEA och Babyland och inhandlat allt som behövs för smakisar.. hi hi... tack för länken Lisa!

Jag och Lisa (ja och så barnen förstås) har varit på ÖF nere i stan i dag. Det var jättetrevligt! Fina lokaler, billigt fika.. =) Moa hälsar att nästa vecka vore det trevligt om ännu fler kompisar kom!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll... Här har vi njutit av havregrynsgröt.. ha ha...

(ALLT för att chokladpuddingen ska passa i pointsschemat... hi hi, men säg det inte till någon...)

• agda06

LÖSS!!! Blää....

Jag hade löss en gång när jag var typ 8 eller nåt... det var döäckligt!

• agda06

Kom just på att vi nog inte kommer på fredag... Vi ska åka till stugan över helgen..

Men vi ses ju på onsdag!

Snart ska Moa få potatissmakis för första gången... Grytan står på spisen och det kokar för fullt..

Undra vem som är mest spänd inför den stundande måltiden. Moa eller henne föräldrar? :-d

• agda06

Moa mumsade potatis innan i dag, hon verkade faktiskt gilla det!

• agda06

Nämen Åse!!! Gumman!

Det fanns ju inga löss hemma hos dig. Ta´t lugnt!

• agda06

Anna: Jag och Moa går på BabyCafè på måndagar klockan 13.30 - 16.00. Det är i S:t Anna kyrka på Ringstorp. Det är för småttingar upp till 1 år. Trevligt tycker vi!

Sedan går vi också på Öppna Förskolan på fredagar nere på Maria Församlingshus, 9-12. Minst lika trevligt.

Skönt att ha lite att göra!

Häng på!

• agda06

Vilken konsulten är där kl 10 på måndagar?

• agda06

"Vilken konsulten".....

Ha ha... så fel det blev!

Men ni förstår säkert vad jag menar.

• agda06

Sabina? Det vet jag nog inte vem det är... Är hon bra?

• agda06

Vi kan tyvärr inte komma på fredag...

Men på onsdag kommer vi!

Nu ska vi sova. Nattis!

Anna förresten, Lisa har svarat så bra på dina frågor..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!