Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Trevligt i dag med, presic som vanligt!!
Kram på er!
Trevligt i dag med, presic som vanligt!!
Kram på er!
Precis vad jag stavar bra då..
Berättade ju för några av er i dag att jag är borta med mitt VISA-kort, körkort och ICA-kort...
I dag när jag kom hem gav jag mig "katten" på att jag skulle hitta dem. Drog fram tvättmaskinen och kollade där, kollade tvättkorgen, gick igenom alla jackfickor, vände upp och ner på sängen, rotade igenom garderoben, letade i sofforna, kollade i alla skåp i köket, rotade igenom vagnen + skötväskan, letade i träningsväskan, tittade till och med under mattorna.... Sen åkte jag till MAXI och frågade i informationen om de hittat några kort... Men ICKE! Inte någonstans kan jag hitta mina (förbaskade) kort!!! Blir man tokig eller??
Så nu har jag fått spärra dem och beställa nya...
MEN var kan de vara??
Åhh... god natt på er!
Hej hopp!!
Nu är vi hemma igen.
I dag har jag "namnsdag"... Det är Agda i dag. Agda betyder att det i dag är 1 år sedan vi fick reda på att Moa fanns i min mage.
Nu ska vi iväg och handla.
Kram.
Ja, visst var jag fiffig va?!
Men bara Agda var upptaget så jag fick lägga på -06, för året då Moa skulle komma till oss.
Nu ska här sovas!
Kram och nattis!
I dag ska vi på babymassage. Hoppas Moa gillar det.
Ha en bra dag! Och ni, i morgon är det onsdag!
Vi går på BVC på Stattena. Det är väl där ni också går Lisa? Du kan ju alltid ringa dit och höra om du kan hänga på. För där är flera i vår grupp som aldrig varit med. Så plats borde det ju finnas.
Har varit där en gång, i dag. Så det är två gånger kvar. Nästa tisdag klockan 10.20- ca 11. Sedan är det tisdagen därpå klockan 13.30. Är du sugen kan du ju ringa dit och höra.
Har som sagt varit där i dag... Hmm.. Moa verkade inte gilla jättemycket att bli masserad... Hon skrek mest. Fast det gjorde de andra bebbarna också. Det blir kanske bättre nästa gång.
MUMS säger Moa om palsternackspuré..
Nu sover mitt barn.. Men hon var lite svårsövd i dag. Ligger och blåser i nappen och bubblar med munnen. Alltså det är ju gööörgulligt.... MEN efter en stund är det inte lika sött.. Ha ha..
Lisa förresten, i dag gjorde Moa en "Klarabajs".. Nästan i alla fall. En lång korv. Kanske inte 15 cm, men säkert en 4-5. Ha ha... Antar att det är för att hon börjat äta lite "människomat"
Vi åker iväg i morgon så vi kommer inte på fredag. Men nästa fredag är vi redo för Öppnis.
Tack för i dag förresten. Lika trevligt som vanligt.
Nä, nu ska vi nog kolla TV en kort stund. Eller vi och vi.. Patrik är mer upptagen med sitt nya mobilspel som han laddat hem.. Ha ha..
Kram och god natt.