• agda06

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Vi har nyss kommit hem från ÖF. Träffade Anna och Max (Snäckan vet vilka de är) där, och det var lika trevligt som vanligt på Öppnis. De är verkligen jättemysiga de som jobbar där!

Så gå dit PcoBella, det ligger på Södra Storgatan 20. Om du vet var Friskis och Svettis ligger inne i stan så hittar du nog dit. Om man har Friskis bakom sig så tar man vänster, söder ut en liten bit, och sedan ligger det, på motsatt sida som Friskis. Men man får gå runt och in på gården och gå in där. Man tar sedan hissen upp till tredje våningen och ringer på ringklockan. Där står skyltar på dörren där nere, men jag tycker att de är lite svåra att se.

Då ses vi i morgon, på Väla som vanligt! Vi längtar redan!

Kram.

• agda06

Ja just det, det är babysimsdags för några i dag. Vi får vänta hela långa veckan.... till fredag...

Skriv gärna och berätta hur det var på simmis.

• agda06

Varför skulle det börja snöa i dag igen?? Vi som tänkt gå till Väla...

• agda06

Ja det gör vi! (ses snart alltså..)

• agda06

Vem stannade längst på Väla i dag då?

Tror nämligen att jag och Moa vann i dag! Vi har nyss kommit hem.... Någon som slog oss? Ha ha...

• agda06

Jag lyckades faktiskt med bedriften att INTE köpa något till Moa, men jag köpte två tröjor/toppar till mig själv!

(Eller jo, Moa fick ju en body, men det var en som jag bytte mot en annan. Fast det räknas väl inte?)

• agda06

Och jag kan inte sluta tänka på den där tråden som Fighter hade sett... (Den där om att bleka något..) Den maler i huvudet... Usch..

• agda06

Haha.. klorin?? Eller kanske Vanish!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!