God Morgon!
Även vi är vakna.
Moa har sovit bra i natt, men hon var väldigt arg när hon skulle gå och lägga sig. Hon som brukar köpa att ligga i spjälsängen gallskrek när jag la ner henne. Men men jag lät henne ligga och efter ett tag blev det bra igen. Hon somnade vid 19.45 och sov sedan (nästan) till 6. Då fick hon ligga och mysa lite med oss i vår säng och vid 7 gick hon och Patrik upp. Då skulle jag få sova en halvtimme till, men så klart kunde jag inte somna och nu är vi uppe.
Så egentligen kunde jag fått sova riktigt mycket i natt. OM jag bara hade kunnat sova. Alltså det har nästan gått "troll" i mitt sovande. Även fast Moa sover så kan jag bara INTE sova. Det är helt sjukt, jag ligger vaken på nätterna så jag blir snart tokig. Jag ligger och tittar på klockradion femtioelva gånger, 23.10, 23.40. 23.54, 00.11, 00.23, 00.49, 01.15, 01.23, 01.50, 02.19, 02.30, 02.49 osv osv... Jag kan bara INTE sova. Det är inte det att Moa är vaken, för det är hon ju (oftast) inte. Utan hon sover rätt bra... SUCK!!
Patrik är snäll och tar Moa i fall hon skulle vakna, det har han lovat, så jag borde kunna sova hur bra som helst. Men ICKE.
Någon som har tips?
Vi har kanske snart tänkt att flytta in Moa i eget rum. Tror ni det skulle hjälpa?
Tyvärr så är det min tur att bli förkld nu.
Näsan rinner, huvudet bankar.. *attjooo*
Det här blev långt... hoppas ni orkade läsa.. Var bara tvungen att skriva av mig lite..
Kramis.