Västerås Unga Mammor...
nee men man ska skriva på om man inte vill att det ska bli köplägenheter=)
nee men man ska skriva på om man inte vill att det ska bli köplägenheter=)
MiAmore...OKej men fyfan o undrar varför inte alla får reda på det...Lappen ja fick va igenom hyresgästföreningen e du medlem där??
Nu fick ja brevet om att ta bort gratis Elen=/
ja här hade man tänkt städa idag men vaknade med världens moigrän så ja mååde illa o kunde knapt röra mig o så har ja haft ont i min mage i flöera dagarn nu eller ja vet inte vad det e de e typ om man har hållt sig förlänghe brukar de göra ont typ så fast ja har ej hållt mig=/... sedan kom Bellas pappa men bella sov så ja sa ja måste vila ca 15 minuter men poff så sov ja en timme=) nu har vi vart iaffären kämpa mig dit e slut i kroppen
Johanna de e inte bra att må illa=/
fantrode de bara att de va att vi skulle betala för elen men det e juh för varmvatten oxå vafan man kan juh inte bo kvar här=/
träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
onsdag den 28 mars kl:13:oo
*mickan
*sööt *om inte emanuel är på dagis*
*Lena86
*Nettan (kommer efter 14:00)
*Johanna och amelia. Kommer efter kl 14
undrar nån vart ja bor så fråga på msn hippiemicka@hotmail.com för dem som ej har den
jag fick lapp om de där ja med.. Twicted .. de kommer kosta att värma upp varm vatten inte vatten utan el + den varm vattnet man använder hänger du med?
ja men det var det jag menade... jag har bott i hus förrut så jag vet jur det är....
//nettan
Johanna:Fusk Fusk ja behöver städa min lägenhet men har ej orkat har sååååå ont i min mage(livmodern) eller va fan det e bvc Vet ej vad det var=(.....
Mmm o ingen vet vad det är heller=/ men men som vanligt då läkare kan aldrigt typ berätta vad det är