• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • AmandaPitkänen

och självklart vill jag komma på fika vikkan Fast jag kan ju bara på dagtid, så det beror ju på när ni ska ha fikat. Sigge går ju på dagis mellan 9-14 och det är lättast för mig då.

• AmandaPitkänen

2 februari kl 18.00
    Jessica (festis kaktus) "potatisgratäng"
    älvan (älvanpurjo) beror på om jag måste jobba eller om maken är hemma.
    Lena86 om inget konstig hämnder:)*tar med mej läsk *
    Johanna [Tar men sig Amelia kanske]Beror på fredriks jobb
    Bumblan
    sööt *tror jag kan beror på fredrik*
    amanda *sallad och bröd?*

• lena86

ja kommer till dej jessica men vet ej hur ja kommer dit vi får se jag krockade min bil idag,, en kille körde in i mej... så blien är pajad.. står på verkstad .. de han som får betala.. men de årnar sej ska ringa hans försäkringsbolag i mon och se va de kan erbjuda,...

• Twicted

grrr tv.n i sovrummet har gått sönder... det är ett vitt sträck över hela rutan...får se va min händige och skruvgalna ygge kan göra med den..=)
    hehe han skrivade sönder dvd:n för ett tag sen bara ´för den var trasig den med....hmm hoppas inte vicke blir likadan och skrivar sönder leksakerna som ygge gjode när han var liten...

min lilla plutt har varit en hela dag själv hos dagmamman... gick jätte bra =) hoppas det fortsätter så i fortsättningen...

• hippiemicka

hej hej alla=) jag vill bara säga allt e bra med mig o lilla isabell(som inte e så liten längre) =) hehe inte har jag fått igång min data en fast jag har lagt ut över 1000kr på nya delar=/ BLäää på den.... m,en men
    ja komme rinte på mamma kvällen iallfall,.
    men vi kan juh någon gång träffas på myrstacken på bäckby det e nå liknande busboprgen fast mindre

• MeÄlska

Hej alla galda =)

Jag kan tyvärr inte heller komma på midagen =(
    Min kusin kommer just den helgen, men men hoppas jag kan komma på nästa men ni får ha de suuper mysigt =)

Ja fikar gärna hos Vikkan vilken dag o tid är det?

Hoppas allt är bra med er o alla barn förstås...

Ha de bra

• Me 86

här är det väldigt tyst....

Sitter framför dator och letar jobb! Nån som har ett jobb till mig? tips på vart man kan söka?
    Håller på å bli tokig. Nu börjar ju loke dagis och jag får inga pengar... *snyft*
    Jobbigt jobbigt...
    bra med er annars då?

Undrar oxå när och var nästa "barnträff" blir???

• Twicted

Aaaa dom håller på att renovera badrummet och det ligger skitiga mattor som går på i hela lägenheten... så man kan inte gå som man vill utan att bli skitig... viktor kan bara vara i v rummet och vårat sov rum... och så ska det vara i 3 veckor ...

• festis kaktus

hej tjejer jag sitter för tillfället och myser med lilltjejen som har lärt sig att vända sig från rygg till mage idag *stolt mamma*

• johanna85

Älvan:
    Såg er i aftonbladet idag. Usch vad läskigt.
    Hade blivit skit förbannad om jag fått ett sånt bemötande också.

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...