• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • älvanpurjo

aha gör det :)
    behöver flytt rensa slattarna

• AmandaPitkänen

älvan: haha det låter bra det! Kanske kan jag släpa med nåt från gubbens skåp jag med Johan ska ut helgen efter och tydligen sa han att han skulle parta mycket då, så jag fårväl ta och parta mycket nu på fredag! *tjoho*

Om vi ska ha sprit behöver vi ju "groggvirke" och jag vet inte med er, men jag kan inte grogga med cola iaf *blä* men de som ska köpa dricka kanske kan köpa nån sprite eller nåt? Eller?? *bara förslag alltså*

Nä jag har bakat chokladbollar här nu så jag ska sätta mig i soffan en stund med gubben. Han ska spela fotboll ikväll så jag kommer nog in här å kikar efter 21 om det e nån här

• AmandaPitkänen

sööt: Vi kan köpa vinet nere på stan på fredag innan vi åker till jessica så kan vi kolla då vad som finns på bolaget

• lena86

ska också ut på freda men ska inte dricka

• älvanpurjo

hehe ska med ut...
    en notis är bara 19 så alla vet.......... men man kan nog komma inp å 20 ställena endå :)

hitta två slattar i kylen... får se vad maken skriker när jag tar i... hehe.....

• AmandaPitkänen

älvan: Det ordnar sig nog. Fast jag har ingen koll alls på vad de har för åldersgränser på klubbarna på fredagar. Vad är det på Pluto? 20? (kanske tom 18??) sen så finns väl silk, fast dit går INTE jag (avskyr stället) och sen så finns väl konrad oxå. Den nya klubben, 360 har väl 18? eller?

• AmandaPitkänen

spelar ingen roll, känner mig lastgammal överallt ändå Generad

• lena86

de är 87 på både pluto och kondrad...

360 och silk skulle ja inte ens sätta min fot i ..vet att silk suger men 360 suger mer.. hehe

• AmandaPitkänen

ok. Jag har aldrig varit på 360 så jag vet faktist inget om det. jag var där för sisådär snart 5 år sen när det på "den tiden" hette TRE. Fast det var ju inte bra då heller, men det var det enda stället sommartid som hade 18 år då. Konrad var/är ju stängt på sommaren.
    Men om 360 är av samma typ som Silk så är det inget för mig heller Men jag går gärna till pluto kanske? Ja vi får väl se vart det leder av imorrn kväll!

Fy jag har så tråkigt här hemma nu när Sigge är sjuk... *suck* Jag vill inte ens gå ut på promenad med barnen i vagnen för Sigge är så slemmig i bröstet av infektionen så då får vi vara inne.. men men jag kommer ju ut imorrn å då får ju gubben min stanna hemma med barnen, haha

• AmandaPitkänen

vart vill ni andra gå ut på fredag? jag vill helst till pluto, men jag är inte omöjlig. (bara inte till Silk snälla! )

haha det märks att det är jag som bara e hemma för tillfället med sjuka barn, känns som om jag är här inne å skriver hela tiden men men harman tråkigt har man

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...