• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

jessica de kul när de händer nått med barna

• festis kaktus

ja dte är verkligen skit kul...

hur är det med er nån som är laddad inför fredag ?
    jag tycker det ska bli skit skoj att träffa er igen ;)

nån som behöver vägbeskrivning? kan adda mig på msn tuffing16@hotmail.com

• älvanpurjo

johanna..
    ja sådant är jobbigt..
    belv ås förvånad över nestles svar så jag tappade talförmågan. händer je offta ju.....
    ska få ersätning nu efter repataget.. dom ändrade sig...

• bumblan

God dag.. Nån som ska till öppna idag?
    Jag är så uttråkad

• AmandaPitkänen

hejsan allihopa!

Blä!! sitter här hemma med en sjuk sigge igen Så tråkigt. Han har 39,5 i feber, ögoninflammation och troligtvis öroninflammation igen så vi har en läkartid idag vid 14:30. Får han nog penecillin igen. Jaja, livet med småbarn eju så.

Ja det ska bli kul att träffa er på fredag! En del av er har jag väl träffat på öppna på skallberget antar jag, men jag har så svårt att koppla vem som är vem såhär *trög*

Jessica: jag vet inte vart du bor, men jag tänkte fråga Vikkan om vi kan sällskapa hem till dig för hon vet väl vart du bor? Det blir nog lättast så

Är alla barnfria eller har ni barnen med er? Ska alla dricka vin eller? Vilket fall som helst, ska det bli skoj!!

• AmandaPitkänen

Förresten. Vet ju inte alls vad ni har sagt, men ska ni/nån ut sen på fredagkvällen?

• hippiemicka

Hej hej alla nytt på min blogg nu så in o läs o ge mig en trevlig komentar=) hehe hippiemicka.blogg.se/

Älvan:såg oxå hoppas på att du fåt ersättning förjävligt att de kan vara sådant i BARN mat=/ tur att du öpptäckte det innan Teo fick det i halsen iallfall!

Hoppas allt e bra med alla o hoppas på en träff med alla snart alla samt alla barn!

kram krma på er

*Gia hör av dig om du ska till Linda nått=)

• festis kaktus

Hej jo vikan vet vart jag bor ;)
    jag är i alla fall barnledig och jag ska dricka vin,,,

hur dom andra planerar att göra vet jag inte men jag ska inte ut i alla fall....

och inte kommer jag till öppna heller är i mariefred

• sööt

amanda vi kan ta sälskap.. =) jag e ,med barnledig så d blir vin för min del med.. =)
    men vi har inte åratat om någon utgång efter ??

• älvanpurjo

det var inte plast.. var det gårda skalet på löken... men ska endå ej vara i maten...
    ja jag ska få ersättning nu.... vet ej hur mycket...

kan kanske komma på fredag.. skaj obba 10 timmar först.. får se när jag är klar på jobbet.. runt halv 7 är det planerat

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...