• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • festis kaktus

tar du fram kycklingen i morgon så att den hinner tina ordentligt?

ska köpa ett paket med kyckling i morgon när jag kommer hem och lägga fram det..

• sööt

jag dricker vin.. =)

amanda: jag tänkte köpa 2 flaskr eller lådvin? vet inte vad låd vin kostar?? har du koll på d..??

2 februari kl 18.00
    Jessica (festis kaktus) "potatisgratäng"
    älvan (älvanpurjo) beror på om jag måste jobba eller om maken är hemma.
    Lena86 om inget konstig hämnder:)*tar med mej läsk *
    Johanna *Kyckling*
    Bumblan
    sööt *vin*
    amanda *sallad och bröd?*

• älvanpurjo

2 februari kl 18.00
    Jessica (festis kaktus) "potatisgratäng"
    älvan (älvanpurjo) komemr ca halv 7. fika
    Lena86 om inget konstig hämnder:)*tar med mej läsk *
    Johanna *Kyckling*
    Bumblan
    sööt *vin*
    amanda *sallad och bröd?*

tar medm ig fika.. om någon är allergisk hojta till...

jag kommer direkt från jobbet så då svidar jag om senare...

några som ska gå ut efteråt?

• lena86

skriv en lista va ja ska köpa för läsk alla!

• AmandaPitkänen

om det är vitt vin som gäller så finns det ett tetra vin som är gott, det heter Prego. Det kostar bara 50 kr för en tetra ( det är 1 liter, så det är ingen sån stor box). Nu vet ju jag inte hur mycket alla dricker och det är väl kanske beroende på om man ska ut eller ej, men om man sitter en helkväll å pimplar lite vin både till maten och efteråt så dricker "man" (eller kanske ska skriva jag ) iaf en tetra Det känns ju kanske mycket med en tetra men det är ju faktist inte mer än kanske 4-5 glas och om man tänker på en hel kväll är det inte mycket.

Så Vikkan du kan ju kanske köpa det vinet, det e ju billigt å bra. För en flaska är ju inte ens 1 liter men kostar oftast mer än 50 kr. Det är ju bara att fråga efter PREGO om du inte hittar det själv på systemet. (alltså det är bara ett vintips, du får ju självklart köpa det vin du vill )

Jag har redan köpt 2 tetror jag tänkte jag kunde ta med och så ska jag köpa bröd och sallad också. Jag skulle kunna köpa en tetra till om det är så men tillfälle finns inte för mig att gå till systemet innan fredag.

Om vi frågar såhär: Är det nån som vill gå ut på fredag? Jag kan tänka mig att gå ut, om nån annan vill såklart. Är det nån som vill?

• sööt

amanda: ja men d köper jag.. jag hänger gärna med ut efter på fredag?? vore kul.. men jag koper typ 2 tetror eller?? d kanske räcker??

• älvanpurjo

kan men hängam ed ut!!!!

några förlsag på ställe?

jag pratar sällan.. så un jävlar....

kan ta med sprit med.. om det intresserar någon?

• festis kaktus

ja det går alltid ner så ta med du älvan ...

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...