• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • hippiemicka

ME 86 ja har redan kikat där ingen lägenhet för oss=) men ja ska in o kika på ditt hus nu=)

• hippiemicka

Gia: Jätte fint hus det där kan man fixa enu finnare vill oxåp ha hus nu tror ja ska bjuda 2 miljoner på det där......

HHAhhahah skoja bara o vart skulle ja få dem 2 miljornerna från=P men fint var det o vill ha hus iframtiden men det dör e ditt hus=) du kommer säkert vinna *HÅLLER TUMMEN FÖR DIG* =)

• Me 86

Micka; Tack... vart lite orolig där ett tag... hoppas ni hittar en lägenhet snart. Vi hittade den här på VLTs hemsida... du kanske kan kika lite där om du vill.

Nu ska jag sova, börjar jobba tidigt, *suck*. Mamma kommer hit och är barnvakt för Loke är fortfarande dålig.

God Natt

• Sandja

Me86 läste om villan i Skultuna! Jag bor ju i Skultuna, trevligt med nytt folk Jätte mysigt litet skit ställe för barnen att växa upp

• hippiemicka

Gia:Jo ja har kikat där med det e samma som dem har ute på lokus.se=)

• älvanpurjo

gia. ja vi gör ju det.... vi väntar tills jagj obbat ca 20 timamr per dygn... är snart högsäsong förm ig att jobba..

• älvanpurjo

micka ja hur nsabbt blev in gravida.. vi lbev på 4 ägglossningar... men enligt läkarna var jag hlet omöjlig att få gravid

• hippiemicka

Älvan:jadu Vi hade inte planerat barn men vi va ihop en månad sedan va ja gravid?!

• älvanpurjo

oj jävlar mickan... ni passa verkligen ihop på det planet ;)
    tur det för bellas skull :)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...