• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • Twicted

micka: vi fick brevet i går...

AHHH.. dammsög i morse och när jag var klar med sovrummet och vardagsrummet så la dammsugaren av... påsen var full så då satt jag i ny men inte fan startar den för det.... jag som var på städarhumör... har ju t o m städat lite i källaren... och sen kommer mamma och då ska vi till återbruket och kasta massa skräp från balkomgen =) äntligen får man bort det...

va gör ni andra i dag då?

• lena86

twicted : visst är de skönt och få fint på ballkongen ..

jag satt ut lite blommor på ballkongen nu :D .. sen damsög mattan och så.. super finnt:D ska köra massa skit till återbruket ja med ..

• Twicted

lena: ja fast jag har inte kommit så långt än... så fort mamma kommer ska skiten bort...börja bli trött på att ha julgranen i en soppåse där ute =)  

• hippiemicka

ja här hade man tänkt städa idag men vaknade med världens moigrän så ja mååde illa o kunde knapt röra mig o så har ja haft ont i min mage i flöera dagarn nu eller ja vet inte vad det e de e typ om man har hållt sig förlänghe brukar de göra ont typ så fast ja har ej hållt mig=/... sedan kom Bellas pappa men bella sov så ja sa ja måste vila ca 15 minuter men poff så sov ja en timme=) nu har vi vart iaffären kämpa mig dit e slut i kroppen

• johanna85

Jag har mått illa hela dagen så Amelia har lekt med Fredrik som var tvungen att stanna hemma från jobbet Blä! Ingen kul dag här

• hippiemicka

Johanna de e inte bra att må illa=/

fantrode de bara att de va att vi skulle betala för elen men det e juh för varmvatten oxå vafan man kan juh inte bo kvar här=/

• Twicted

nää både vatten och el...det kommer ju bli skit dyrt... mamma har allafall pratat med sin arbetsledare så jag kanske har jobb i sommar..=) nu var det anställnings stopp för att dom nästan hade för många anställda... hoppas jag får nått i sommar...

• lena86

jag fick lapp om de där ja med.. Twicted .. de kommer kosta att värma upp varm vatten inte vatten utan el + den varm vattnet man använder hänger du med?

• hippiemicka

träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
    onsdag den 28 mars kl:13:oo

*mickan
    *sööt *om inte emanuel är på dagis*
    *Lena86
    *Nettan (kommer efter 14:00)
    *Johanna och amelia. Kommer efter kl 14

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...