• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • hippiemicka

Johanna=) Vad roligt att hon trivs ska ni flytta från bäckby ni oxå=) de känns som om ja vill flytta innan bella börgar dagis o trivs så e de juh bättre o flytta först sedan sätta in henne där man ska bo men så svårt att hitta nytt juh=/

• lena86

mi amore: vart har du läst de om el och vatten förbrukningen kommer tas bort?

• hippiemicka

Lena hon har fått hem lapp johanna har oxå fått men inte ja grannen o mamma??vi bor oxå bäckby?? hm mysko det där

• lena86

jag har inte fått fick en annan lapp om klagomål om stamränsning

• hippiemicka

Lena hehe okej nee ja fick inte heller men ja fick från hyresgästföreningen en lapp dem vill att ja ska skriva på om ja inte vill att de ska bli köplägenheter här

• hippiemicka

Mi Amore ja 344kr sänker dem alltså med om man bor i 75 eller större hm min e 71½ så kommer säkert sänka minre här=( nee fan här kan man ej bo kvar

• lena86

okej ska du skriva på ja skriver inte på nått om köp aldrig

• hippiemicka

nee men man ska skriva på om man inte vill att det ska bli köplägenheter=)

• Me 86

Micka; Kan bli lite svårt att flytta ner den till markplan! Men vi har ju fin fin utsikt ju! Duger inte de?
    Synd att det kommer bli så dyrt att bo på bäckby, här betalar jag ju iofs elen men inte vattnet, det skulle vara hemskt.

Lena86; Jag jobbar på Trådens kortis, för funktionshindrade barn. Trivs jätte bra! Vart jobbar du?

Och så måste jag ju berätta att lilla Loke vart biten av min syrras hund idag! Min lilla bebis, han vart biten i handen. Som tur var så var det inte såå farligt, han kan fortfarande leka och använda handen! men han fick penicilin av doktorn för att förebygga infektion.

• lena86

¨me86 jag jobbar på eurest resturangen på ica lagret.. och på sodeho servering på ålderdoms hem och skolor

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...