• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • hippiemicka

Älvan=) heh ejoo de va väl de enda vi passade ihop på oxå...=)

• Twicted

jag blev gravid med vicke 3 veckor efter att jag skutade med p-pillren.... för väl hoppas att nästa går lika snabbt... =)

va hittar alla på i dag då?

• lena86

mej tog de halv år innan ja vart gravid...

i da vet fan va man ska göra

• älvanpurjo

min son blänger surt på mig förstår ingenting

• Me 86

Sandja; Jaa jag läste det på din presentation... Hoppas vi får huset, nån mer hade lagt bud så vi höjde men nu tänker vi inte bjuda mer så ingen annan får höja nu!

Micka; Ok... synd, men det kommer fler lägenheter (Ni kan få köpa våran) Lät bra tycker jag! Fast ni kanske inte vill bo här borta....

Älvan; Jaa, dom kommer när dom kommer dom små... Jag vart gravid trots p-piller så vi hade inte alls planerat att skaffa barn!

• Me 86

träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
    onsdag den 28 mars kl:13:oo

*mickan
    *sööt *om inte emanuel är på dagis*
    Lena86
    Nettan (kommer efter 14:00)

Jag kan inte komma, fick en tur på jobbet! Jag som så gärna ville komma!!! Arg jag blir, men får man jobba så måste man ju, måste ju ha pengar... *suck* Ha fler träffar snart!!!

• hippiemicka

Gia:nja vi kan bo där borta o er lägenhet e skitsnygg men lite för högt upp tycker ja ja vill hälst ha nereplan med tomt=/ fast om ni flyttar ner er lägenhet till nereplan så gärna:) haha

• Mi Amore

Hippiemicka: Har du fårr lappen av mimer att dom ska börja ta betalf för El och vatten!!?? Hallå varför tror dom att jag bor här för? Gaaaaaa
    Jag vill också ha ett hus! Men vi kollar på andra lägenheter nu, hus får det bli när jag kan börja jobba igen.

• hippiemicka

MiAMore nee den lappen har jag inte fårr bara fått fr¨ån hyresgästföreningen om att skriva uynder att man ej vill att de blir köplägenheter o ja ska skriva under för allt höjs om mimer gör om sina lägenheter tillochmed kostnaden för andra bostäder=/
    STår det att dem sak ta betalt elelr bara att dem pratar om det??

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...