• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • Twicted

åhh nu blir jag arg... när jag borstade tänderna i går så kände jah nått hårt och tog ut de kändes som en sten men mej det va de ju inte utan en stor jävla tandbit så nu har jag ett stort jävla hål i sista tanden... tror inte dom kan laga så dom drar säkert ut den... fan jag som har sån jävla tandläkarskräck....

nu måste jag ta mej mod att gå till tandis efter jag har lämnat vicke och hoppas att dom har en tid i dag för jag kanju fan inte dricka nått utan att det gör ont i hela käften...

FAN FAN FAN FAN  FAN FAN FAN FAN  FAN FAN FAN FAN  FAN FAN FAN FAN  FAN FAN FAN FAN

• älvanpurjo

aj aja aj.... låter ont...
    och låter osm en dyr affär

• hippiemicka

hehe nee ja e nog inte gravid=)

Nettan...dem gör juh inmgen ting åt det om det e en tandbit somm har lossnat ja har flera tänder där flisor har lossnat men det e inget att göra åt säger dem...

• Twicted

man micka det är inte ett litet hål utan stort dom ja jag vet inte va jag ska jämför med... fu ju fan in tungan i hålet... kan ju inte dricka heller.... då gör det ONT... 

ja fy fan va dyrt det kommer bli jag som brukade ha lustgas när jag lagade gratis....  

• hippiemicka

Nettan:Okej nee det e inte roligt det=/ ja har juh mitt hål i tanden som blir större o större inte skojs=/

Vad hittar alla på idag dÅ?

• Twicted

ja fan för tänder skulle haft järn tänder... jag lovar att hålet är stort som en tops..... då kan ni ju gissa att det är stort....

• Twicted

så där nu har jag och min tandläkarskräck varit hos tandis och fått en akuttid kl 14:40.... hoppas att jag det går bra.... tror ni dom drar ut tanden? det är en visdomstand tror jag...

nu får ni peppa mej så att jag vågar mej dit till tiden...

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...