Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

snöhästen: Okej..ja, det är inte lätt att ha höga förhoppningar när man knappt känner några symptom. Du har ungefär som jag, lite känningar i brösten och ibland i magen..Men jag har inte fått några mer flytningar sen den brunrosa kom igår..Förra månaden hade jag liknande men då fick jag ljusbruna flytningar dan efter och sen kom mensen. Men man vet inte vad man ska tro!

Så du vill ha mens? man kommer sitta i samma sits nästa månad också om man inte plussar förstås.

• Masqito

Tror bestämt att det inte blir nåt den här månaden..har fått lite vattniga bruna flytningar idag..Det är bara att vänta på mensen då

• Masqito

cattis82: Nu vill jag bara att den här "omgången" ska vara över så jag kan sikt in mig på nästa ÄL...

• Masqito

Usch, varför skulle man få en brunfärgad flytning idag..*suck* Det tar bort hela spänningen ju. Känner mig verkligen ogravid nu..Bara att ta nya tag!

• Masqito

Är jag taskig? Jag har haft en lousy dag idag..tungt på jobbet och allmänt låg, nästintill deprimerad och så berättar min sambo att hans kompis flickvän är gravid..blev det typ i veckan.
    Jag fick försöka hålla tillbaka tårarna..inte dom också!! Nu är det bara gravida runt mig, på mitt jobb, sambons jobb och nu dom..Usch vad jobbigt det känns...

• Masqito

Kunde inte hålla mig utan tog ett gravtest..var neg. och livmodertappen var låg och hård som nästippen och när jag nuddade den kom det brunt gegg..

Så då var det definitivt då..ingen bebis för mig den här gången..

• Masqito

Skönt att jag inte är ensam om dom här tankarna..Jag vill ju inget hellre än att få barn nu..*suck* Tack för att ni pushar mig iallafall =)) Stora kramar till er..

• Masqito

englabella: Det sägs att den ska vara låg och hård, men det tror jag inte ett dugg på...
    Gärna en pakt Och då ska vi plussa!!

Svar på tråden BIM v. 7