BIM v. 7
Tinkerbelle, ja min sambo har varit impad han med, ena sekunden klagar jag över hur kasst jag mår, och i nästa brottar jag ner honom ;) Men humöret stiger ju iaf...
Misan1, hoppas på att allt är som det ska och att du visar pluss sent!
Tinkerbelle, ja min sambo har varit impad han med, ena sekunden klagar jag över hur kasst jag mår, och i nästa brottar jag ner honom ;) Men humöret stiger ju iaf...
Misan1, hoppas på att allt är som det ska och att du visar pluss sent!
siffran som står innom parantes efter varje namn är antal försök. Siffan innom parantes i slutet av alla namn visar hur många personer som har BIM det dataumet
Flyttade mig till 15:e istället.
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e) (9)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
Lärarn (1:a e. MA) (6)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, (5)
15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)
16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine, Ise74 (4)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)
Kvar på bim-listan: 36
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 36
Statistik: 0,2 * 36 = 7,2(20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
hyacinth, ja det är det. Grattis till ÄL!
Ang. hur jag fördriver tiden i väntan på tex. BIM. De veckor jag har Benjamin går tiden givetvis snabbare, men när jag inte har honom brukar jag lusläsa bebistidningar, föräldratidningar osv. Tycker det är väldigt skönt att läsa mycket när man planerar barn, under förra grav läste jag så ögonen blödde hehe, men å andra sidan kände jag mig väldigt väl förberedd och var inte särskilt rädd för något. Annars så lyssnar jag mycket på avslappnings musik, hänger här, pratar i telefon och försöker leva som vanligt. Enda skillnaden är väl att jag har bebisar på hjärnan hela tiden ;)
Ang. Att berätta för omgivningen så har jag berättat att vi försöker för min mamma, min sambos syster, de på jobbet och för mina närmsta 2 vänner. Det gjorde jag precis i början när man fortfarande var helt lyrisk och inte trodde att det skulle ta sån tid. När jag plussat vill jag nog vänta lite med att berätta pga. missfallsrisken, men samtidigt tror jag inte att jag kommer att kunna hålla mig...
Oj vad långt det blev! Jag e nog på tjöthumör idag haha
Licia, klart att det inte är för tidigt! Gravidtidningar kanske kan vara det, men jag brukar faktiskt köpa dem oxå, tycker de är intresanta. Men som föräldrar&barn tex, som är min personliga favorit, tar upp mkt intresant om barn i alla åldrar, samt att de har många roliga tävlingar.
Hyacint, ja jag kan känna såhär i efterhand att det var dumt av mig att berätta för dem på jobbet. Nu är det visserligen bara de på min avd. (4 st) och vi står nära och pratar om allt, men det har oxå resulterat i att dom frågar så mkt om det, tex, har det blivit nåt än, frågor om mitt leverne osv. Känns ibland jobbigt.
Tinkerbelle, känner som du! Dessutom MÅSTE jag ju ha mitt kaffe, om jag inte vill gå runt i 3 dagar med supermigrän förståss...
Men att fruktsamheten skulle minska med 10% vid en kopp känns fruktansvärt deprimerande. Dessutom dricker jag starkt kaffe...
Sambon har redan klarat av att gå ner till en kopp/dag och han drack lika mycket som jag. Iofs dricker han nu the istället, men det e ju inte heller bra...
Vet inte vad man ska ta sig till, vill inte sluta helt med kaffet, samtidigt vill jag ju öka mina chanser att bli gravid...
Nån med tips?
Håller helt klart med er, och det är klart att folk som dricker kaffe oxå blir gravida, men man vill ju inte riskera att minska sina chanser...
Vi ska oxå ut i solen snart, jag och min son, men först ska vi bygga en legoborg. Lego rules!
Stil07 Wow vad bra gjort av dig! Tycker att du är en bra förebild för oss andra!
Jelijo, bra tips om man inte som jag dricker kaffe för smakens skull och för att slippa huvudvärk...