BIM v. 7
Hyacinth, ja, det påverkar båda, men mest kvinnan.
Jelijo, ja jag tycker att det är stor skillnad. Koffeinfritt smakar antingen konstigt lr. fruktansvärt äckligt.
Hyacinth, ja, det påverkar båda, men mest kvinnan.
Jelijo, ja jag tycker att det är stor skillnad. Koffeinfritt smakar antingen konstigt lr. fruktansvärt äckligt.
Här blir det korstroganoff. Brukar inte gilla det, men blev sugen på det ändå ;) Sen blir det faktiskt mys med film och chips, tyckte att vi kan behöva det (trots att det är mitt i veckan) för nu e vi sjuka alla 3 :(
korvstroganoff ska d naturligtvis stå ;p
God kväll hyacinth!
God morgon girls! Tjoho, idag har jag äl! Och nu har vi myst varje dag i 1,5 v + 2 ggr i går kväll. Ska mysa idag och i morgon med. Så om det inte tar sig nu blir jag tokig! (Som att jag inte redan e det...)
Blev jätteglad, för jag hittade en juice med både järn & folsyra i. Har nämligen inte vågat äta mina vanliga mitt val kvinna, för någon sa att de innehåller för mkt A-vitamin när man försöker producera bebbe. Att det istället finns en speciell sort man kan köpa. Men det har jag inte haft råd med eftersom jag varit hemma så mkt + att jag köpte så många tester förra mån.
Nu e det bara att mysa vidare & vänta på BIM. Bara 2 veckor kvar...
Juicen heter God morgon och görs av Arla fods. Det står + järn & folsyra på den. Har smak av apelsin, passionsfrukt & kaktusfikon. Dessutom är den sockerfri. Paketet är på 1 liter. Vet inte vad den kostar, men tippar på mellan 15-20 kr. 2 dl ger 40% av dagsbehovet av folsyra & järn, samt hela dagsbehovet av c-vitamin, så jag dricker 2,5 glas om dagen.
Hyacinth, sa upp mig idag, så nu ska jag bara jobba feb. ut. Känns jätteskönt, men jag har fortfarande ångest för att gå till jobbet. Nu jag jag ju dock se en ände på det iaf...
Urs, idag har jag en riktig depp-dag! Känns som att jag aldrig kommer att plussa! Den här månaden har jag lyckats hålla mig borta från att känna efter. Orka inte skena mer, men samtidigt saknar jag alla hoppingivande symtom!
Nu e det 10 dagar kvar till BIM och jag tänker INTE testa nåt innan det. Känner mig allmänt trött på allt testande,räknande och ständig koll på ÄL och Bim.
Tänker absolut inte ge upp, men allt känns så tröstlöst! Blääää
Sofis, skönt att du känner lika dant. jag försöker trösta mig med att om man försökt ett tag så brukar man deppa ihop och känna sig ogravid när man faktiskt blivit det. Men vet inte direkt om det hjälper. Försöker hålla mig borta från allt vad hopp heter just nu
Masqito, tack :)
Nä nu ska jag försöka göra lite nytta! Kram till er alla!
Oj vad många var lättretliga igår! Förstår Suzisuze poäng, men bezzerwisser-attityden var onödig! Fast ni andra var inte så snälla heller... :P Tråkigt när trådar ballar ur så...
Såg att några av er diskterade barnvagnar osv, själv köpte jag 2 par mamma byxor förra månaden. Det ni! Jag var så skenis att jag inte kom i mina gamla! Dessutom tänkte jag att e jag inte gravid nu, får jag ju ändå användning för dem sen. Och nu hänger dom i garderoben och hånler åt mig :/
Funderar dock på att inhandla lite bebbeprylar, mycket från min son har kommit bort, blivit sålt lr. slitet. Dessutom vet man ju hur lätt det "drar iväg" när man e bebbesjuk... Men då tror väl sambon på fullt allvar att jag blivit tokig :)
Hur mår alla idag (oavsett om ni skenar lr. är gravida)?