Inlägg från: Paw Print |Visa alla inlägg
  • Paw Print

BIM v. 7

Stooort grattis fluffmoln!

• Paw Print

Tinkerbelle, förstår vad du menar, varje gång jag kollat på kläder har jag kommit på mig själv med att tänka, den har blir bra, den kan jag har när jag blir gravid... Men e allt bra knäpp när man e bebbesjuk!

Känns väl lite bättre, men ändå inte :/ Kanske gravhormoner som spökar ;P

• Paw Print

Fluffmoln, nej vi vill ha dig kvar här! :)

• Paw Print

Föresten ni som har plussat och berättat för era respektive, hur berättade ni? Själv hade jag tänkt slå in testet i ett fint paket. Ska bara se till att plussa först asg!

• Paw Print

Fluffmoln, hehe jag jag tror nog att han ändå kommer att fatta, för jag kommer nog att ha ett sånt fånigt flin ;) men jag vill ändå göra det lite mer speciellt. Hoppas allt går bra för er!

• Paw Print

Nä, nu ska jag gå ifrån datorn ett tag, kikar kanske in sen igen, svårt att hålla sig från FL!

• Paw Print

Grattis mamma på vift!

Måste berätta en väldigt intresant sak! Igår efter jag hade duchat och fönat håret upptäckte jag stora lockar i håret på ena sidan. Har rakt hår naturligt. Ropade på min sambo som sa att jag hade det där bak oxå. Vad coolt sa jag och tänkte inte så mkt mer på det. Sen berättade min sambo att hans mamma fått lockigt hår när hon väntade sitt andra barn! Ska bli intresant och se om det stämmer för mig!

I övrigt känner jag ingenting, men så vägrar jag oxå att känna efter. Jätteskönt, vill ansolut inte skena igen!

• Paw Print

God morgon girls! Grattis till Plussen! Jag körde min bästa vännina till förlossningen igår! Så häftigt! Önskar på nåt vis att jag kunnat vara med, vet nämligen inget ännu om hur det gått. Ironiskt nog fick jag sympativärkar i bilen asg! Känner mig smått avundsjuk oxå, konstigt att man kan se på någon som har svinont och önska att man själv oxå hade det haha.

Hur mår alla idag?

• Paw Print

Yrrepyrr, jodå det är bra, lite molvärk idag faktiskt hur mycket jag än försöker att inte känna efter. Bara att hoppas att den inte beror på elaka tanten... BIM -5 idag

• Paw Print

Yrrepyrr, men trötthet är ju oxå ett "symtom" ;)

Svar på tråden BIM v. 7