BIM v. 7
Grattis sili! Nä nu måste jag slita mig härifrån, ska "byta barn" med mamma sen och ta med syrran (9 år) på bio. Kommer naturligvis in sen om jag får en stund över... ;)
Grattis sili! Nä nu måste jag slita mig härifrån, ska "byta barn" med mamma sen och ta med syrran (9 år) på bio. Kommer naturligvis in sen om jag får en stund över... ;)
God natt tjejer!
God morgon tjejer! BIM -4 här idag, det börjar dra ihop sig nu! Och hör och häpna, jag har inte testat en enda gång nu! Känner mig skitstolt! Ska fan hålla mig till den 14:e så d e bara 3 dagar kvar!
Vaknade av att jag fick ett mms från min vännina som jag körde till förlossningen. Hon fick en jättesöt liten flicka! Vet tyvärr inget i övrigt, hon är nog för trött för att prata. Men snacka om att man blir avundsjuk! Vi ska köra dem hem från BB när det är dags så då får man kanske hålla och snosa in lite babydoft! Mysigt!
Idag ska vi åka och köpa en ny bil och sambon satsar stenhårt på familjevänligt. Supergulligt!
Hur mår alla idag?
Maglan, men än är det ju inte försent! På MVC tester dom ju tex inte förän ca BIM +7... Sen kan du ju vara "låghormonare" oxå.
Nä urs, måste gå och vila en stund. Blev supertrött helt plötsligt...
Ska gå tidigare ifrån jobbet i morgon och köpa gravtester. Ska testa den 14:e. Sen i morgon ska jag köra min kompis och hennes lilla bebbe hem ifrån BB. Nu e det dags att sova! God natt!
Här är det BIM -2 (lr. 1), var på apoteket idag och köpte gravtester, så jag ska testa i morgon bitti. Håll tummarna för mig!
Har fruktansvärt ont i ryggen idag + att jag har benhinneinflamation i båda benen. Inte ql! Dessutom MÅSTE jag jobba 07.30-16.00 i morgon för att det e så lite personal. Segt!
Körde min kompis och hennes lilla tjej hem från BB idag. Guud vad söt hon är! Blev fruktansvärt bebissjuk, fick ont både i magen och hjärtat! När hon gnydde kändes det som hela jag skulle gå i små bitar!!! Vill oxå ha! Vill att det ska vara min tur nu!
Grattis BTW till alla som plussat! Se till att smitta ner mig ordentligt med gravbaciller nu annars blir jag ledsen! ;)
Hello tjejer! Lyckades fixa en vikarie till slut iaf. Skööönt!
Testade oxå minus i morse, BIM -1. Grrrrr! Hade varit en sån perfekt present till älskling! Hade till och med förberett med presentpapper och allt inne på toa + att jag köpt ett par jättesöta babysockar som jag tänkte ha med i paketet. Men inte då! Hoppas att det bara är för tidigt, tanten har iaf inte messat mig än.
Hoppas att hon bryter benet, tappar mobilen och blir senil, för jag vill inte ha hit henne! Nu får tiden utvisa vad som händer, vet inte när jag ska testa gång, antagligen blir det på fredag lr. lördag om inte tanten hittar hit ändå.
Börjar bli så trött på det här, allt räknande, väntande för att i slutändan ändå bli skit. Min tur nu!!!
Licia, så känner jag med, men samtidigt vill jag inte ge upp hoppet än. Fast fy vad ledsen man blir när tanten kommer trots besöksförbud!
Trist tinkerbelle, men skönt att du ser postivt på det iaf
Vad trist maglan! Men där ser man hur lätt det är att skena när man verkligen vill. Tror att det är bättre att inte känna efter så mycket. Det har jag gjort den här månaden och kännt mig mkt coolare. Det är bara nu dom här sista dagarna det kännts jobbigt.
Kram till dig!
Grattis till plussen!
Här kom tanten i morse! Fattar inte att hon alltid lyckas hitta hit! Är jätteledsen, men försöker ändå tänka positivt. Bra att hon är punktlig och hellre tant än MF... Bara att ta nya tag då...
Vet att vi prickade ÄL då vi hade sex igenom hela Äl, men det är ju så mkt som ska stämma. Funderar på ÄL tester nästa månad, men jag vet inte.
Hoppas att alla hade en fin dag igår! Här firade vi i riktig föräldra-anda :) Pyttipanna framför Bollibompa och sen tvättade vi haha Men jag fick jättefina blommor och min favoritchoklad! Sen så uppvaktar vi varann mkt oavsett vad det är för dag.
Nu ska jag på möte. Kram!
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: (0 st)
13/2:ia1982(13:e),(1 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)
15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan (4 st), AngieCA
16/2: bustösen(16:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 30
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60
Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva (24 st)
Nu är jag hemma igen från ett mkt givande möte med min chef.
Blev så deppig idag över mensen, så jag åkte till Lindex och köpte jättesöta bebiskläder! Det hjälpte faktiskt. Mysigt att få gå och drömma lite även om man inte ens är gravid än!
Köpte en tröja + machande byxor med Tiger från Nalle Puh, en vit pyamas med röda nallar och muddar, och två vita bodys med elefanter på. Jättegulligt och dyrt var det inte heller! Passade oxå på att köpa hängslebyxor, en tröja och en mössa med spindelmannen till lillkillen. Så nu känns det lite bättre iaf.
Hoppas verkligen att det blir nåt nästa gång och att den lilla sötnosen vill stanna kvar!
Nu hoppar jag in på v.11 tråden, om jag har räknat rätt, men hänger kvar här ändå för att se hur det går för er.
Tsarbabe, men om du blir grav nu i mars så blir det väl en decemberbebbe?
Grattis Junior J!!!
Tsarbabe, ah ok
Grattis Yrrepyrr! Gud vad ql gumman!