• Twid

Fler som är PartyLite beroende!?

Hej!!

Finns det fler än jag som är beroende av PartyLite? Älskar verkligen alla deras produkter! Har ett helt skåp med PartyLite ljus och sånt som hör till!!

Själv är jag en sucker för doften Mullbär!! Helt sagolik! finns inge finare än Ljusglas trion med mullbär votivljus i!

Nu så! Finns det några fler PartyLite intresserade här på FL!?
    Kom in och häng här isåfall, så kan vi byta tips och trix blandat med lite egna erfarenheter!!

// Therese!

• Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?
  • TinaElisabeth

Mariiah: Det verkar lite skumt. Den konsulten kanske gjorde en specialare och delade upp det åt dig. Vad står det på asken, om du har den kvar? Jaja, du betalade för mycket iaf.

Pee Wee: Det kommer alldeles säkert att gå bra! Gör ett eget manus, det gjorde jag i början. Så att jag hade koll på att jag sa det jag ville ha med och samtidigt inte tråkade ut gästerna. Sen lärde jag mig det efter ett tag. Då gick det lättare att vara spontan. Lycka till!

Tina.

• camas

när man är värd på ett ljusparty (ska ha partyt hemma hos mig)... får jag nån slags % av vad de köper för? *NYFIKEN*

• Frannyfine

japp man får om man är kvalificerad 20% av gästernas beställningar att handla för

nu så är jag osäker på om detta kanske klassa som reklam så jag svarar på liknande saker i min inbox istället om någon undrar något sen...

Oavsett om man sitter eller står, gör det ont om man i skallen slår!
  • Ylwis

camas :e n okvaliciferad visng ger dig 15% och en kvaliciferead vising 20%

• camas

Vad är det för skillnad på okvalificerad och kvalificerad? men de % får man alltså ta ut varor för o man får inte pengar alltså?

• Frannyfine

man väljer sin värdinegåva för den summan

• nillatom

Skillnaden mellan kvalad visning och okvalad visning är ganska simpel.

För en kvalad visning gäller: En försäljning på minst 2000:- samt minst en ny bokning inom 60 dgr. Alltså en ny bokning av antingen en gäst eller värdinnan själv. Kommer man upp till dem kriterierna så får värdinnan ett produkttillgodohavande på 20% till att plocka fria varor för i katalogen samt ta del av alla värdinnespecialer.

En okvalad visning är i korta drag när försäljningen understiger 2000:- eller för visningar utan en ny bokning. Då får värdinnan ett produkttillgodohavande på 15%.

I vilket fall som helst så får ju värdinnan plocka gratis gåvor.
    Skillnaden är ju beloppet. Ganska stor skillnad mellan 15 och 20%.

Men det är ganska sällan som man går ifrån en visning utan att ha fått in nya bokningar, visst det händer ju, men det är ovanligt.

• camas

ok tack då vet jag... Hoppas de handlar mycket då... *ler*

• Helgona

*nyfiken* när vet ni vilka saker som försvinner?

CARPE DIEM
  • Frannyfine
    Helgona gå å lägg dig Skrattande
    så fort vi talar om det givetvis... Det vet du nog innerst inne va? *fåntratt*Kyss
Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?