• Twid

Fler som är PartyLite beroende!?

Hej!!

Finns det fler än jag som är beroende av PartyLite? Älskar verkligen alla deras produkter! Har ett helt skåp med PartyLite ljus och sånt som hör till!!

Själv är jag en sucker för doften Mullbär!! Helt sagolik! finns inge finare än Ljusglas trion med mullbär votivljus i!

Nu så! Finns det några fler PartyLite intresserade här på FL!?
    Kom in och häng här isåfall, så kan vi byta tips och trix blandat med lite egna erfarenheter!!

// Therese!

• Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?
  • TinaElisabeth

mariiah: Jag har sålt själv, så det som de andra skriver borde stämma. Om det inte var nåt väldigt special erbjudande som jag totalt missade.

• Frannyfine
    mariiah ang det du skerv ovan så är det dom andra skriver helt korrekt. 1 förp= 12 ljus. Vill man dela förp på 2 dofter får man 6 st av varje sort..
    Däremot så kan det bero lite på när och i vilket samanhang du köpte dom.. i okt fanns det överaskningspaket samt ett tomtepkt i Dec. Dom innehöll bla ½ förp votivljus. alltså 6 st ljus i en låda.. Så ifall det är en sån grej du köpt kan det stämma. annars ska du ha 12 st votivljus! om du köpt 1 förpackning i bestämd doft på en visning ur katalogen! Och är det "vanliga" dofterna var priset 2006 130:- men var det från WellBeing ljus eller Lavish kostar dom några kronor mer men innehåller lika många..
    Jag gillar inte om någon blivit så lurad.. Kan det möjligtvis vara så att personen är ny och inte själv kanske Vet detta...?*bara spekulerar i möjligheter*
    Hoppas jag hjälpte till och inte rörde till det !
    Kram

*mår lite halvilla av granatäpplefikon pelare som står här och väntar på att bli levererad, gillar inte den doften...tyvärr*
    Oavsett om man sitter eller står, gör det ont om man i skallen slår!
  • Frannyfine
    p.s alla votivljus kostade 130 kr per förp 2006 om det inte var en speciell serie jag har både Höst/vinter 2006 katalog här och huvudkatalogen... 130:- / förp.. d.s
  • mariiah

Frannyfine. Okej, de dofter jag köpte var Hmm.. ska nog gå och leta kvittot kanske. Har ju även art.nr där!

• mariiah

ja, nu hittar jag ju inte kvittot, men det var iaf fransk vanilj samt jordgubbsrabarber (kan dom heta så) å så står det 1/2 innan där på kvittot.

Var inte nått specialerbjudande utan köpte direkt ur katalogen. Är ju konstigt om specialerbjudanderna är dyrare än i vanliga fall.

• mariiah

Ja, det är nycket möjligt att hon inte visste att det skulle vara 12 st, men då måste hon ju fått fel redan från konsulten, föer annars skulle hon ju ha en massa ljus över. Mamma köpte en likadan med votivljus i 2 dofter och hon fick oxå bara 6 st ljus.

• Frannyfine
    mariiah då är det så här: din konsult har gjort ett misstag. Medvetet eller omedvetet det vet inte jag.det får han eller han stå för. Om det står ½ före betyder det att du ska ha halva votivljus förp i en doft och andra halvan i den andra= 1 låda med 6 st jorgubb & Rabarber + 1 låda med 6 st fransk vanilj. Inget annat! det är det du betalat för. totalt ska du då få 12 st votivljus..
    Hoppas det löser sig. Maila mig om du behöver ett handtag.
  • mariiah

Frannyfine:

Ska försöka få tag på henne jag köpte av igen, och höra hur vi ska göra. Bara jag får ett telefonnummer till konsulten kan jag ju ringa henne och höra, för hon måste ju ha koll på hur mycke ljus hon lämnat ut!

• Carra78

Ska snart ha mitt första Partylite party. Har innan köpt ljustrion, väggamplar, 2st stjärnor från julbladet och sen lotusblomma. Har sett nya katalogen och vet precis vad jag vill ha. Hoppas bara att det kommer många så man får handla ännu mer. Hittade så mycket fint!

• Helgona
    Ylwis skrev 2007-01-21 14:02:07 följande:
    startvisning ikväll.... nervös!
    Hur gick det?
    CARPE DIEM
Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?