• tempo21

Halloj gotlänningar del 7!

Tiden rusar i väg och vi är redan inne på vår 7:e tråd!

Hälsar återigen gamla som nya gotlänningar välkomna till vår trivsamma mötesplats.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-07 10:30:54:
    Här är listan med vilka vi är som huserar här inne.

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19260746.html

• Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!
  • Snibben

Ingela; Många kramar till dig! Förstår även att det mesta är jobbigt nu, pga att bebis härjar o inte vill komma ut. Hoppas hoppas att bebisen tittar ut väldigt snart!!

Ja jag kollade på bilbarnstol, o dom har rea, fanns en 2006,årsmodell, för 1895, la undan den. En akta graco duoflex tror jag det va. :) Men ville att Danne ska se den först, men ändå så va typ all dom hade på babyproffsen inte dyrare än 3000, så jag tackar nog nej till ditt erbjudande ÄJ, men tack ändå!! :) Hoppas ni hittar en köpare till den, den är ju inte användt om jag förstod det rätt!

Nu måste jag ta över grötjobbet, för danne ska åka nu!

Vi kommer tyvärr inte in idag. :(

Kramar

• Maijlo

Idabusan: Jag tänkte att vi kunde fika på skafferiet för omväxlings skull. Tretiden är bra för mig. Vilka kommer?
    *Jag, (Malin)
    *Ida eventuellt
    *Ekorrfamiljen

• Arvid06Allis09

ÄJ: Tack! Det går bara bra, Arvid är en väldigt snäll bäbis (än så länge! ) Han äter å sover mest, skriker knappt alls, å sover hemskt bra på nätterna. *tar i trä* Just nu ligger han här i min famn å ser nöjd ut!

Malin och Madelene: Skafferiet blir jättebra! Jag dyker upp vid tretiden dårå! Vet inte om jag hinner gå på stan först, beror lite på när Arvid sover å så...

Igår var vi på BVC igen, han hade gått upp 300gr till 4305gr å vuxit 1cm till 55cm! *stolt mamma* Blir nog en stor pojke det här!

• angelofthedevil

De SNÖAR hej vilt. Ser ju ut som vinter ute nu.
    Kan få va vinter max tå veckor sen får de bli vår tycker jag.

*BF 5 Mars 2007*
  • Älskade Jordbarn

Snö? inte här iaf :(

• Maijlo

Ingen snö här heller, men halt var det på vägbanan när jag körde hem. Tack för trevligt fikasällskap! Vi har ju en bra fredagstradition nu tjejer.

Jag fyndade två trikåklänningar på Indiska på vägen hem. Skönt! Det mesta är för trångt nu. Jeans kan man ju drömma om.

• tempo21

Sitter här hos mina föräldrar och är husvakt. I brist på annat så kan man ju göra sånt också.
    Idag ska vi till våra grannar på fika såvida vi inte får annat för sig men vem lurar jag... Kommer nog inte bli något här på länge. Kommer nog få gå full övertid.
    Henriks mamma ringer nästan varje dag och frågar om jag känner något, min mamma likaså och även min ena lillebror...
    Har bett Henrik svara hans mamma att vi fick för en vecka sedan men inte velat ringa och störa... Mina föräldrar och min lillebror har ju nyligen sett mig så dem kan man ju inte svara så.
    Suckade till min lillebror att vi faktiskt hör av oss när det händer något. Mamma frågar inte så mycket om jag känner något utan mer allmän förfrågan om hur jag mår och sen en uppmaning om att få ut bebisen innan helgen är slut. Jo om jag kunde bestämma skulle jag för en gångs skull göra som min mamma säger.
    Är lite uppgiven idag då jag känt så mycket i veckan som varit men allt lugnade sig i torsdag... Jag som trodde att jag inte skulle gå tiden utSkrikandes

+1 dag **blä**
Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!