• tempo21

Halloj gotlänningar del 7!

Tiden rusar i väg och vi är redan inne på vår 7:e tråd!

Hälsar återigen gamla som nya gotlänningar välkomna till vår trivsamma mötesplats.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-07 10:30:54:
    Här är listan med vilka vi är som huserar här inne.

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19260746.html

• Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!
  • Mumfy  1

Nu snöar det Skrikandes Tjoho

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Älskade Jordbarn

Vi kommer att åka upp till TITTUT ul i sthlm för att kolla könet nu i april.
    Det kostar en slant men dom kollar i 3D/4D format så babyn ser ju nästan ut som efter den fötts jätte häftigt.
    Så får man veta könet och i senare graviditet kan dom kolla vikten på den mm .
    Man får hem bilder på cd skiva och vanliga pappersbilder och en dvd med egen vald musik på som spelas in under undersökningen som en liten film.

Här på gotland är det tydligen störtt omöjligt att få veta jg har nämligen tjatat under båda graviditeterna och dom kollade inte.

www.tittutultraljud.se

Kolla in sajten om det lockar för er gravida att kolla babyn i 3D/4D format och könet.

• Ekorrfamiljen
    ÄJ: Jag skulle nästan kunna bli gravid igen för att få göra ett sånt ul!!
    **Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • Älskade Jordbarn

Jag var berädd på en resa till danmark för att kolla det men då bara så ddär poppade ett 3D/4D ul i sthlm upp. Perfect :)

• johannarolig
    Madeleine: Ja, just det, degskrapan! Hade faktiskt glömt den oxå... 

Låter ju väldigt häftigt med 3D/4D ul!!

Mari: Snöar?? Här har det bara regnat idag... Ledsen

Vi funderar på att ta en tripp till några vänner till oss som bor i Hudiksvall, dels för att där finns snö!! Det ska bara ta runt 3 ½ timme dit från Nynäs!
  • Mumfy  1
    Johanna : ja det är iaf vitt på bilen & på marken ,men mer är det inte
    Försvinner nog lika fort som den kom
  • Älskade Jordbarn

Ingen snö här heller :(

Skall kasta stor tösen i badet nu. Lill tösen sover ett tag nu så bäst att passa på.

• Mumfy  1
    Hej

Inte mycket snö ,men den finns iaf i min trädgård & på bilen

Någon som hört ifrån Ingela idag
  • tempo21

Bara så otroligt trött att jag sitter och somnar hela tiden. Är bara vid datorn korta stunder och kollar läget. Orkar inte riktigt skriva. Tror jag är på väg att bli förkyld igen eller så är nysningarna en reaktion på pappas katter.

Vi är kvar hos pappa tills han kommer hem med barnen inatt. Tänka sig vi har varit barnfria sen i fredags morse. Längtar mig galen efter dem.

Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!