• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Anna ML

Gick in på Aftonbladet och Lasse låg i topp i röstningen om vilket par som var bäst....så tyvärr åker han inte idag hellerRäcka ut tungan

• Kaxmaja
    Anna ML skrev 2007-02-23 21:41:39 följande:
    Gick in på Aftonbladet och Lasse låg i topp i röstningen om vilket par som var bäst....så tyvärr åker han inte idag heller
    Så var de ju förra veckan oxå
    L + M = Sant
  • delifi2

jag tycker synd om Anne som verkligen kan dansa och fåren danspartner som Lasse, tycker han borde åka ut och det fort

• Licizzi

Varför o vem röstar på Lasse!?? Han kan ju inte dansa..

♥ Älskar D & Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • shine

Alltså allvarligt. Vilka är dessa människor som röstar kvar Lasse fast han är sååå världelös???
    Han har ju själv sagt att han vill ut. Och juryn tycker ju han är kass.
    Ut med honom så de som är bra får större chans!!!

Jag tyckte btw att Anna Sahlin var bäst ikväll :)

• Anna ML

Jag kan ju liksom fatta att en del tycker att det är kul att vara tvärsemot och rösta på Lasse men att SÅ MÅNGA röstar på honom det kan jag aldrig fatta..jag blir lika förvånad varje fredag!! Snurr snurrFörvånad

• shine

Anna: Jag håller med dig.
    Fattar inte det roliga i att ha kvar honom....

• Snuan

Tror att Yvonne åker i kväll. Lasse verkar ju ha sin trogna fanclub. Innan har jag tyckt att det är väl löjligt att reta upp sig eftersom det trots allt är ett underhållningsprogram. MEN, med tanke på hur mycket tid de andra lägger ner och att det känns som han dansar samma dans varje gång, så börjar jag också känna att det är lite orättvist.

• Licizzi

Harald skulle inte ha åkt ut förra fredagen, han kan ju dansa o han försöker men det gör inte Lasse..hoppas hoppas att Lasse åke ut snart..tycker det är såååå orättvist

♥ Älskar D & Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • shine

Alltså...
    Lasse ligger först i aftonbladets omröstning: "vem var bäst"
    Allvarligt...
    Vad håller svenska folket på med???
    Detta program urartar ju från att vara ett dansprogram, till att vara en cirkusshow där den roligaste ska vinna.

Tragiskt... =/