• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Erasmus

Pfff..vaffö vaffö vaffööööö röstar folk på Lasseman?

• Moder Jord

...ja...man kan ju undra...

Det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger!
  • Jamirl

Stackars Lasse, och alla andra, man ser ju hur besvärad han ser ut...

• maruttan

Stackars Yvonne säger jag!! Hon åkte ut fast hon dansade typ 10000000 ggr bättre än Lasse......

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • maria1978

Nu är man hemkommen från let´s dance live... Å jag måste helt ärligt säga att jag föredrar soffan Men det va himmla roligt!! En upplevelse, va bara tvungen att gå in här innan jag ska lägga mig i sängen och sova gott. Måste ju se hur snacket har gått har i kväll....
    Yvonne va dö läcker i kväll ju...Synd att hon åkte ut. Å ni skulle se när Lasse röstade vidare när tv kamerorna stängt ner. Alla jornalister va som galna runt honom. Å han såg mer eller mindre vättskrämd ut och stod och pratade med juryn...
    Men men, det skulle inte förvåna mig om han vann hela skiten nu!!
    Vad tänker folk med... ???

Nej, sov dax....

• majlove

ja men ändå jag tror folk röstar på lasse pga att man tycker synd om honnom när juryn ger så lite poäng men som nånn annan skrev han vill inte va kvar men peppe dansade dubbelt så bra som lasse och peppe dansade inte bra..;)

• Yvonne81

Jag förstår verkligen inte VILKA som röstar på Lasse? Har halva Sverige missuppfattat att detta är en danstävling som går ut på att den som dansar bäst ska vinna och den som dansar SÄMST ska åka ur!!!???

Helt otroligt :)

• dessan59

Jamirl

ja, jag håller med dig. Lasse Brandeby tycker inte att det är roligt längre. kan inte folk se att han lider. jag tycker att det är rent sagt pinsamt att se detta `skåp`flyttas fram å tillbaka.

ps jag gillar lasse, fast i andra sammanhang