• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Melindrha
    dessan59 skrev 2007-02-24 08:56:07 följande:
    Jamirlja, jag håller med dig. Lasse Brandeby tycker inte att det är roligt längre. kan inte folk se att han lider. jag tycker att det är rent sagt pinsamt att se detta `skåp`flyttas fram å tillbaka.ps jag gillar lasse, fast i andra sammanhang
    håller med
  • Kagi

Put Lasse out of his misery, pleeeeeeaase...

• Kagi

Annars tycker jag att Let's Dance tar sig mer och mer ju färre par det blir. Nu är det kul att kolla igen.

• Kagi

Jag brukar inte ringa och rösta, men ska man rösta så ska man ju rösta på den som får näst sämst poäng av juryn. Favoriterna är det ingen idé att rösta på, de klarar sig ändå. Det är däremot strategi att rösta på den näst sämsta, så att Lasse inte passerar den. Man kan ju (tyvärr) inte minusrösta...

Fast visst är detta en riskabel strategi. Vips så åker en favorit ut på det...

• Kaxmaja
    Kagi skrev 2007-02-24 10:28:45 följande:
    Jag brukar inte ringa och rösta, men ska man rösta så ska man ju rösta på den som får näst sämst poäng av juryn. Favoriterna är det ingen idé att rösta på, de klarar sig ändå. Det är däremot strategi att rösta på den näst sämsta, så att Lasse inte passerar den. Man kan ju (tyvärr) inte minusrösta...Fast visst är detta en riskabel strategi. Vips så åker en favorit ut på det...
    De e riktigt farligt. De e sånt som gör att favoriten åker
    L + M = Sant
  • lassesdotter

Håller med alla er som skrivit om Brandeby. Varför kan inte folk bara sluta rösta på honom. Jag blir så trött! Det är ju inte roligt någonstans och han lider ju själv som ett skadeskjutet djur. Jag tycker synd om hans partner också som måste släpa runt på honom. Var får hon sin energi ifrån?

• Kaxmaja

De bästas var när lasses danspartner berättade att hon gått upp i vikt för att hon fått mer muskler av att SLÄPA runt på Lasse

L + M = Sant
  • Ramonas
    Kaxmaja skrev 2007-02-24 11:31:10 följande:
    De bästas var när lasses danspartner berättade att hon gått upp i vikt för att hon fått mer muskler av att SLÄPA runt på Lasse L + M = Sant
    *ASG*

Ja, vem hade inte fått det...

Men dte e ju synd om han.. Kan han inte bara lämna?? Eller måste man bli utröstad?? Vad e det för folk som röstar på honom? Han får ju lägst påäng å han måste ju få flest tittar röster så som han hänger sig kvar....

Helt fel åkte ut igår...
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..