• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Aangiee
    Fröken NollÅtta skrev 2007-03-30 21:14:35 följande:
    Visst är Agneta gravid? Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    jag tycker hon ser gravid ut i många av klänningarna hon haft, även den hon har nu.... men ja vet inte..
  • Örnen76

Missade också kyssen... men var det kyss eller puss?

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Aangiee
    hejentjej skrev 2007-03-30 21:15:26 följande:
    martin å cicci, kysstes, men vet ej om de gjorde de på riktigt?? men de är såååå fiiina ihop, blev tårög när ja hörde intervjun om deras kärlekmå dom vinna
    ok, i see i see... men jag tycker personligen det verkar lite väl lämpligt att börja visa sin kärlek i finalprogrammet- vad kan det finnas för anledning till det månntro.....????
  • Squeezetoy

Snacka om fysik han har Martin, man blir ju alldels matt av att bara titta på honom...

Fast det kan ju vara sammandragningarna mina som spökar också, fast de är inte regelbunda

Åh, jag kan inte bestämma mig verkligen, de är bra båda två och båda förtjänar att vinna.

• BrideOf Rocky

Asså, är Birgitte Söndergard gravid?
    Hon hade rätt mycket mage, fast det kanske är vanlig kärring-bukfetma?

Fan vad tråååkiga kläder/smink/hår dom har för att vara final.

Skitbesviken. Hade förväntat mig nåt storslaget ju.

• Aangiee
    Squeezetoy skrev 2007-03-30 21:17:50 följande:
    Snacka om fysik han har Martin, man blir ju alldels matt av att bara titta på honom... Fast det kan ju vara sammandragningarna mina som spökar också, fast de är inte regelbunda Åh, jag kan inte bestämma mig verkligen, de är bra båda två och båda förtjänar att vinna.
    kikade in hos dig och såg att du har ju gått över tiden! kanske är det bebis på gång nu mitt i Lets Dance finalen??
  • Licizzi

Nja, jag gillar inte Tobbe´s & Annika´s dans..

♥ Cicci Bella -o5 + hoppas på en -o8 ♥