• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • HelenR

Nä de gjorde inte jag heller. Martin och deras va bättre

• Jii
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-30 21:15:51 följande:
    Missade också kyssen... men var det kyss eller puss? Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Såg ut som en kyss!
  • Licizzi
    Anna ML skrev 2007-03-30 21:27:17 följande:
    ok nu har jag bestämt mig,,,,jag hejar på den som vinner
    Auuu f*n!!!! :-d
    ♥ Cicci Bella -o5 + hoppas på en -o8 ♥
  • Aangiee

magkänslan säger att Martin och Cissi vinner alltihopa, men innerst inne håller jag nog på tobbe och annika...

• Kaxmaja
    Aangiee skrev 2007-03-30 21:30:53 följande:
    magkänslan säger att Martin och Cissi vinner alltihopa, men innerst inne håller jag nog på tobbe och annika...
    Helt enig. Tror att Martin vinner men hjärtat säger att jag vill att Tobbe ska vinna
    L + M = Sant
  • Squeezetoy
    Aangiee skrev 2007-03-30 21:19:24 följande:
    Snacka om fysik han har Martin, man blir ju alldels matt av att bara titta på honom... Fast det kan ju vara sammandragningarna mina som spökar också, fast de är inte regelbunda Åh, jag kan inte bestämma mig verkligen, de är bra båda två och båda förtjänar att vinna. kikade in hos dig och såg att du har ju gått över tiden! kanske är det bebis på gång nu mitt i Lets Dance finalen??
    Hihi, I wish... jo BF+6 och det enda som händer är några oregelbundna sammandragningar, hade nog önskat lite mer ont faktiskt.

Jag håller nog på Martin, känns så efter Tobbe och Annikas rätt fjantiga shownummer faktiskt. Ska nog till och med slå en signal och rösta.
  • Engla75

Martin och Cecilia spelar säkert att de är kära för att vinna röster! Men de dansar grymt bra, så det spelar ingen roll om det är äkta kärlek eller ej!

Blir det en nyårsbebis?