• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Squeezetoy

Jaha, imorgon är det fredag och finaldags och min bebis ligger fortfarande kvar i magen... Risk för intressekonflikt där

Nae, föder jag så föder jag. Men då ska det spelas in!

Kan för övrigt fortfarande inte bestämma mig för vem jag ska hålla på. Men det känns nog som att Tobbe är mer värd att vinna.

• Nox

Läste i en skvaller tidning att Martin sa; "Det kommer att sluta med att vi gifter oss.." Men, det var som sagt en skvallertidning åxå..

• Strözzel

Eftersom Erica och Daniel åkte ut lägger jag istället rösten på Tobbe och Annica. Tycker som Forgive not forget att Cecilia bara är för mycket *stoooort irritationsmoment*!

• Anna ML

ok...läser inte skvallertidningar....men kan tro att står det där så måste det väl va sant dåra...Flört

hejar vilt på Tobbe, har redan glömt hur hett jag ville att Erica skulle vinna, snacka om att vända kappan efter vinden hahahahaha

• Mjölk

Förstår inte er som säger att Cecilia skulle vara för mycket! Hon är ju jättehärlig! Mallig? HA! Det kan man väl vara när det går så bra för en! Hihi

• Forgive not forget

Hon är hemskt! Cecilia asså!!

• Ramonas

Martin å Ceccilia ska gifta sig, det står väl på lets dance sajten??