• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Squeezetoy

Lasse är ju såå COOL, han gör att det blir kul att se let´s dance.

Hoppas att malou åker nu. Hon ser verkligen inte bra ut när hon dansar.
    Lite synd att det inte gick bättre för brottar-martin. Men jag har ringt och röstat på dom för jag vill fortfarande titta på dom, (läs honom).
    Hade nog väntat mig lite bättre av Tobbe faktiskt.
    Annas klänning är jättssnygg! Hon kan ju dansa faktiskt, även om jag har svårt för henne i övrigt.
    Ebba... Tjurig liten unge!
    Erika är också jätteduktig.

• MamaKajsa

ja det var för väl. Hon rör sig så himla klumpigt Malou, som om hon vägde 300 kilo eller nåt. Nä bra att det var dom som¨åkte tycker jag.

• hesama

Äntligen, det var Malous tur att åka ut.. Borde gjort det från början.. Gillar Anna och Erika (heja, heja), men stör mig Ebba, hoppas det blir hennes tur nästa gång..

• Kaxmaja

Tycker inte hon såg så himla gravid ut denna vecka. 1a veckan var de värre. Ang Martin O Cecilia har jag ingen aning. Bor inte i Svergie. Vad har de stått i tidningarna senaste veckan??

• missteddy

håller med tycker inte om ebba det är något med henne men jag kan inte lägga fingret på vad så hoppas hon rycker nästa gång

Svar på tråden Let's Dance!