• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • xxmeyaxx
    HelenR skrev 2007-02-02 21:23:06 följande:
    någon jag intre kan med är Ebba....
    inte jag heller.
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • HelenR

det ärnågot med henne som jag stör mig på...... Hon verkar inte kunna ta några negativa saker som domaren säger, man ser på henne hur arg hon egentligen blir

• siri74

JAg kan inte med anna...hon ger mig rysningar !!! vet ej varför, konstigt ...

• xxmeyaxx
    HelenR skrev 2007-02-02 21:35:07 följande:
    det ärnågot med henne som jag stör mig på...... Hon verkar inte kunna ta några negativa saker som domaren säger, man ser på henne hur arg hon egentligen blir
    tål inte kritiken alls. spydig och divig blick. satt och tittade på klippet före dom dansade.
    helt inställd på att lyftet inte funkade.
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Kaxmaja
    siri74 skrev 2007-02-02 21:42:52 följande:
    JAg kan inte med anna...hon ger mig rysningar !!! vet ej varför, konstigt ...
    Jag har alltid tyckt så om Anna men de börjar ändra sig nu faktiskt
  • HelenR

xxmeyaxx- Har sktivit i din gästbok=)

• Barbaskön

Hoppas hoppas hoppas att Malou nu åker ut!

Yvonne som inte varit min favorit var ju helt ok i kväll. Hon har skärpt till sig och var inte så flamsig

Lasses hopp som blev helt fel var ju för härligt! Men han försöker ju verkligen det är ju inte bara trams och skoj - men han har ju inte "flåset" riktigt eller smidigheten i kroppen så han orkar inte.

• Kaxmaja

Skrattar fortfarande bara jag tänker på Lasses hopp. De var så härligt. Jag hoppas oxå att Malou åker ut.

Svar på tråden Let's Dance!