• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Helen H 79
    dessan59 skrev 2007-02-03 08:54:29 följande:
    ja, vad skönt att Malou åkte ut!! slippa se detta skåp flyttas fram å tillbaka. jo, Agneta är gravid, väntar barn i höst, enligt henne själv.
    vad kul
    ~~~Jonathan 050612 och Pyret BF 070809~~~ I år får jag en bebis ~~
  • Sarasnaran

dessan59 - Var har du läst det? Eller du har inside info kanske? Räcka ut tungan

Jag tycker inte Harald och Maria förtjänar att vara bland de sista, dom måste verkligen knappt fått några röster från tittarna eftersom dom fick hyggliga poäng av juryn.
    Harald han kämpar och kämpar! Velournisse blir matador!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Kaxmaja

Jag tycker Harald är duktig. Nu e de Ebba och Yvonne som ska ut Efter dem tar vi Lasse. Har lust att skratta två veckor till

• Jamirl

Tror Erica vinner....hoppas på att Lasse får åka nu....drömmde att han och jag pratade inatt, han sa att hans fru peppade honom iallafall, jag fick lite "nöd" för honom, så han kanske kan va kvar nån vecka till:)

• Kaxmaja

Jag tror oxå Erica vinner. Anna tvåa

• Sarasnaran

Tror ni verkligen att Erica har så starkt stöd hos tittarna? Fundersam
    Nog för att hon är duktig, men hon är inte så folklig.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Jamirl

Nja, men hon är ju så duktig så jag tror folk börjar inse det och röstar på det istället för nån speciell "favvo". Anna kommer nog tvåa tror jag me.

• Kaxmaja

Hon håller på att bli folklig. Med de benen så hi hi hi

• maruttan

Nej jag tror Tobbe trollkarl tar hem spelet! Och nästa som ska ut måste vara Ebba....dryga snorunge!!!

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
Svar på tråden Let's Dance!