• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Oj vad ni skriver

Har funderat lite....jajaja no comments

Är det ngn mer än Blue Vapor som har en blogg?

Har funderat på en men eftersom jag är så j...a trög vad gäller data och liknande så fattar jag inte hur man gör riktigt När man läser i andras bloggar så står det deras blogg-adress som avsändare när dom skrivit ngt så ALLA verkar ju ha en blogg Fundersam

Nu har jag gjort bort mig....kanske skulle tagit upp detta problem i "kaffe-tråden"....

Ni kan ju svara mig där om ni har lust

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    miniGrynet skrev 2007-01-21 23:06:11 följande:
    Asrta1Jag har blogg, men via msn. Har den iofs inte alls för nån scrapping över huvud taget, men mest för att skriva om våra dagar och dotterns utveckling, visa foton som vi tagit.Där är det väldigt lätt att göra en blogg, men jag vet inte om du har msn. Har inte koll på andra blogg-sidor, men det är det säkert flera som har! ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
    Tack! Jo jag har msn.....och jag behärskar tom det Får se om jag kan sätta mig in i bloggarnas värld
  • Asrta1
    BV: Var ju tvungen att kika in på dina fina länk om typsnitt....har bara varit in på Dafont innan. Nu hittade jag såå fina "snitt" men jag fattar inte hur jag "packar upp" dom på min dator....Jag har lyckats spara ner dom i min mapp i "Mina dokument" men sen enl "hjälpen" på sidan så ska man få upp "add font".... får inte jag.....

Dessa datorer *sliter mitt hår*
  • Asrta1

Nu ger jag upp snart har jag inget hår kvar

Får ringa min oerhört datakunniga kusin imorgon

Nu ska jag gå och sova och drömma söta små scrap-drömmar innan lillen vaknar för att äta.....fast det tar bra på kilona att amma dygnet runt *muuuu*

Sov gott!

• Asrta1
    Grattis Fnyz och liiinda!

Nu till mitt lilla problem inatt angående fonterna.....det var ju bara att lägga den på skrivbordet och sen dra ikonen till typsnitten så installerade den sig själv Fast jag behövde hjälp för att komma på det så klart

Nu sover "kalven" så jag får väl passa på att gör lite hushållsarbete, då hemhjälpen sagt upp sig

Sen kan jag scrappa heeeela kvällen mellan amningarna  
  • Asrta1
    Fnyz: Jättefin dubbel-LO !
  • Asrta1

Här är mitt bidrag som jag skickade till ScrapAddicteds skiss.......gjorde den i torsdags efter mkt vånda...hade ju sådant problem med titeln.....Fotot på LOn blev jättedåligt pga blixten men annars så skulle inte doodlingen synts eftersom jag använt mig av genomskinlig glaze-pen. Jaja...inget mästerverk precis......

Tittit!.jpg

Julen 2006.jpg
     Här är dubbeln jag gjorde härom veckan...kommer inte ihåg om jag lagt in den innan....skyller på amningen Muuuuuu

• Asrta1
    Fnyz: lite block....och så får du en LO publiserad på swe.bloggen Nu gör du en jättenyfiken
  • Asrta1

Fnyz: Förstår hur du menar.....Ibland så går det i en rasande fart...gjorde 2½ LO i lördags...igår satt jag och pillade på den ½:a....fick inte den färdig. Jag kan se den framför mig men får inte till det lilla extra som jag har inne i huvudet......Har ju tänkt att skicka in till tävlingen men nu börjar jag tveka...den ena jag gjorde i lördags var så fin, överträffade mig själv och jag kommer inte att kunna göra 6 st lika bra till....Jag blev sugen på förra veckans skiss på swe.bloggen...den var ju sååå fin.

• Asrta1

http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?cat=82&sub=392

dessa här blev jag stört förälskad i! Får defenitivt köra dit imorgon....vill haaaaaa, älskar svart/vita papper

till er alla som lagt upp nya!

Emmixen: Sommarbus låter väl jättebra!

BV: Snart får du ha en utlottning på "flocket"...är ju nyfiken på vad det är ju.....
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket