• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hejhej på er alla glada scrappare!

Hoppas ni haft en bra scrap-helg

Har 5 st nya LOs i galleriet och ni får gärna risa eller tom rosa så blir jag jätteglad

Har ju fastnat lite i mitt scrappande...jag får allt så "4kantigtrakt" och har nu försökt ändra mitt "tänk" och tycker själv jag kommit en bit framåt.......

Den som heter "Puss mitt hjärta" gjorde jag till en utmaning och den som heter "Tuff" är gjord efter skissen som var härom veckan på swe-bloggen, dom övriga har jag listat ut själv

Ha en fortsatt trevlig scrap-söndag!

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    Cia o krabaten skrev 2007-02-18 15:37:44 följande:
    Ååå vilken underbar sovstund lillan hade nu!2LO's och lite fix med papper och album hann jag med!!!2,5h ungefär, inte dumt när man har ångan och inspirationen uppe
    Åhhhh....nu blev jag avis.....Minstingen har sovit men min trotsiga 4 åringa har INTE gjort det kan jag säga.....
  • Asrta1
    Fnyz skrev 2007-02-18 19:57:07 följande:
    nu när jag la upp den funderar jag på om de saknas nå där runt kortet eller på pilarna liksom...knappar eller att måla på pilarna nå stygn eller nå... hmmm
    Om jag var du så skulle jag isf bara lagt till lite "blänk" på pilarna så blir det enhetligt med bokstäverna i titeln Fast du kommer säkert på ngt bättre själv då jag är lite av en fegis och oftast kör med "säkra kort" Tyvärr är jag inte så "wild and crazy" i mitt skapande som i vanliga fall, är nog tur det
  • Asrta1
    Generad Fnyz: Glömde .....tyckte att du fått det stilrent trots lite "hysteriska" papper. Snyggt jobbat!
  • Asrta1

Godmorgon eller förmiddag....

Grattis Claudia!

Angående det som är tråkigt vid scrapping så är det helt klart att plocka upp allt spill vad gäller papper och fotofix-lappar.......händer ju tyvärr att tom barnen har dessa små statiska lappar på sig när man åker bort eller så hittar man dom tom i sängen

Tack alla som tittat och sagt så fiiina saker om mina LOs, det värmer och ger en mod till att fortsätta försöka vara lite mer vågad i sitt skapande

Hoppas alla får en hejdundrande bra måndag idag!

• Asrta1

Hejhej!

Grattis till er alla som fått era LOs publicerade och liftade Vågar inte skriva något namn för jag är rädd att jag glömmer ngn då amningshjärna

Har ett problem....jag kan inte bestämma mig för om Bazzill CS är lika tjock som papperna som kallas/är i Letter size?????

Ngn som vet eller kan tänka sig ngt.....

Sitter med både och framför mig men kan inte ta ett beslut...ska prova att skriva ut på pappert och jag vet att man får inte använda CS i min skrivare pga att pappert dras in från sidan...inte uppifrån och igenom.....Jag upplever det som att Letter size-pappert är tunnare men bara när jag känner med högerhanden inte vänster

Hade ni vågat chansa????

Gud vilket i-landsproblem man har Men jag vill inte offra min nya fina skrivare.....

• Asrta1

Fnyz: Åhhh är det sant????!!!!!! Vad glad jag blir...har också en HP, en All In One. Ska genast testa då...hoppas den håller......

Fattar inte varför inlägget blir så här

Kan iaf inte bero på min amningshjärna iaf

• Asrta1
    nu blev det ju normalt men det var bara helt grått när jag skrev Fundersam
  • Asrta1

Tjihooooo!!!! Hoppar högt av glädje...Det gick att skriva ut!

• Asrta1

Ja...imorgon kommer scrapp-bidraget En lycklig mamma är en bra mamma

Cheri: Ja det går att knåpa mkt med pappert, har precis fixat lite med min lilla "svarta"

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket