Förr oss som är fast i Scrapträsket
www.scrap-mart.com/
Hejhej!
Tänkte ta mig lite tid för dagens träsk-frågor från Cheri
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
hmmm...hade gärna satt mig själv i "lantligt romantiskt" men jag har ett eget fack..."4kantigtrakt"
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
Tycker om BG, Bo Bunny förnärvarande.....väljer ofatst papper på utseendet.....
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
Beige/brun
4. Prickigt eller schackrutigt?
Måste jag välja så får det bli prickigt
5. Randigt eller rutigt?
Randigt, helt klart
Sen vill jag passa på att ge alla kollektivt beröm för era LOs har varit in i nga gallerier och skrivit i era GB, ber om ursäkt om jag missat ngn då det är full rulle på barnen.....
Hmmm...va lustigt det blev.....
Kolla in www.extrafilm.se du ska ange koden som står i det tidigare inlägget. Jag har beställt därifrån och det har gått otroligt snabbt och fotona har blivit jättefina ![]()
Hejhej!
Har fått gjort en LO igår efter swe-bloggens skiss..... så där nöjd, blev lite "4kantigrak" a´la mig
Har även påbörjat claudias utmaningsskiss...den är verkligen inspirerande
Vi ska på kalas senare ikväll, min halvsyster fyller 15 år.....tänkte göra ett litet kort till henne med bilder från det hon var liten till dagens datum (nästan iaf)....slutade med att det blev en LO ist
Skrev ut korten förstort så dom fick inte plats
Tänkte foamstampa titeln då ngn gång ska vara den 1:a man lyckas kanske. Jag har massa foamstamp men aldrig vågat sen jag misslyckades...vad tror ni händer...????? Jo jag tar U som N....såg det inte från jag var färdig.....
Ha en nice söndag!