• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Anne81: Här finns skisser http://www.scrap-maps.com/

pylle: Härlig LO! Åhhh ska susa in och kolla och lägga en röst

Cheri: Ja prata ni på angående er träff.....resulterar i att man kanske packar in alla grejor i bilen samt ungarna och kommer upp.... dyrt iofs då jag bor i Skåne men det kan det ju vara värt nästan...*funderar* 
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    claudia: Jättefina LOs! Jag tycker det är kul att se tbx på dom första man gjort...upplever dom också som platta Den nya gjord efter Basics skiss var jättefin!...Har du fått svar på din fråga angående om papparna var tvungna att vara bara Basics? (var väl du som frågade?)
  • Asrta1

Hej tjejer!

Har precis kommit hem från SA Blev serien Bo Bunny samt lite CS och andra mönstrade papper....hade inte tänkt att spendera så mycket pengar som jag gjorde Jaja...Såg att hon hade det nya nummret av Scrapbooking mm i affären...jag har inte fått den i lådan än...
    Någon som fått den...vill ha NUUUUUU Skrikandes *längtar*

Har kollat igenom tråden som hastigast men ni skriver ju så mkt så man hinner ju glömma vad man skulle skriva och till vem skyller som vanligt på amningen

Återkommer senare, får avlösa sambon nu...äldsta killen har nästan 40 graders feber och lillen vill ha mat NUUUUUU....

Hej så länge

• Asrta1

Tittar in en liten runda

Håller med om att det är surt ang tidningen...det är ju nästan lag på att prenumeranter ska ha första tjing innan alla andra... Men vi får väl tänka så här: _Den som väntar på ngt gott...

Nu har sjuklingen somnat och den lille har gått och lagt sig i spjälis och inväntar John Blund......sambon har tänt en brasa i kaminen i matrummet och alla min grejor ligger framme på matrumsbordet....Så nuuuu ska jag sätta mig och mys-scrappa i den goa värmen Har nog det bästa scrap-rummet ikväll iaf Älskar bras-värme

Lär ju titta in här med jämna mellanrum under kvällen, see you!

• Asrta1

Stämplar in till nattskiftet

Hade ju tänkt att sitta och mys-scrappa tidigare ikväll men ack vad jag bedrog mig.... Började med att sortera lite bland papperna sen höll jag lite koll på min sjukling med jämna mellanrum.
    Nu sitter jag och väntar på att BUS ska ringa (Barn o Ungdomssjukhuset i Lund) Han har 39,7 i feber trots att han fått Alvedon ca 1 tim tidigare, gråter i sömnen och säger att han har ont i huvudet......

Nu sover han och sambon medan jag väntar uppe.....

• Asrta1

Tack tjejer! Kyss

Cheri: Hmmm ska nog kika på dom där papperna

BV: Låter verkligen som att det är dags för en ny lampa......

• Asrta1

Har kollat igenom min CS...har en massa konstiga färger som jag knappt vet vad det är för färg dessutom

Fattar inte vad jag ska göra med dom....Vill ju inte kasta dom, kanske kan rea dom billigt på Tradera?

Vad gör ni andra med papper som ni ångrat att ni köpt....?

• Asrta1
    Marajjah skrev 2007-01-25 12:18:10 följande:
    Jag har fått en tidning, eftersom jag beställde den från Scrapaddicted igår. Ska sätta mig å läsa den nu. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Sååå avis.....Sitter här med min sjukling, han har förtfarande nästan 40 graders feber Tänk jag kunde ju suttit och läst samtidigt som jag försöker truga i honom dricka *attans*
  • Asrta1
    Claudia: Vilken kul idé! Ska man hålla sig i en speciell prisklass typ 30 kr eller...? Du kommer säkert på en fiffig lösning

Jag vill vara med i Scrapträskets RAK-gäng:

*Claudia79
    *Emmixen
    *Marajjah
    *Jo79
    *Asrta1
  • Asrta1
    lilla my2: Dom ringde 00.30 på natten Fick beställt tid till 22.45 och så ringer dom så lång tid efteråt iof hade jag ansett att det var riktig kris så hade vi ju åkt in men ändå.... Ska ha han under uppsikt i dag också...måste få i honom ca 7-8 dl vätska annars så måste vi kanske komma in och "vätska" upp honom.......Nu har han inte ont i huvudet längre som han hade igår, låg och grät och höll sig om huvudet....

Hmmm...det här med scrapping är nog smittsamt eller ärftligt.....Fundersam Han låg i soffan i fm och vilade, rätt som det är så ropar han: -Maaammaaaa, kan du inte ta kort på mig!
    När han sedan såg korten så tyckte han att han var söt *mitt lilla gull*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket