claudia79 skrev 2007-01-24 09:57:44 följande:
Pylle: Fin LO! Kul att du vinklat skissen dessutom..!Tjejtrazan: Kul att se dig härFör ett tag sen la vi ju upp våra första LO:s, men då hade jag ingen bild på min, men igår hittade jag den på en CD:Hihi lite platt kan man lugnt sägaHär är min senaste som är gjord efter Basic greys Januariskiss:ÅHH ja är så nyfiken så jag dör på Bascis nya papper!! Tittar man på deras hemsida ser det lovande kvinnligt ut
Wow, vilken skillnad!! Gillar den senaste skarpt 
Också nyfiken...
2xA skrev 2007-01-24 10:21:30 följande:
Oops, jag lovade ju fota och lägga in mina 3 nya LO:s redan i förra veckan. Lyckades glömma det, men nu kommer de. Vill gärna höra ris och ros eftersom jag haft en scrappaus på ca 6 månader. Hur gör ni annars när ni fotar era LO:n? Jag lyckades inte få den att ligga platta mot bordet så att man bara kan fota LO:n, utan det kom med lite av bordet också. Det gör ju att de ser så sneda ut LO:n om ultraljudet är alltså en dubbel-LO, min första faktiskt! Vecka 32+4 - BF 17 mars 2007
Stilrena och fina. Gillar den första bäst. Roligt att se lite rött på en LO. Jag efterlyser verkligen mer röda papper i scrapvärlden. Kan inte det bli nästa trend?
Jag brukar ta flera bilder varje gång så jag kan välja bäst vinkel, sedan beskär jag så när som möjligt.. För min del kapar jag hellre bort en bit av LO'n (brukar ändå för det mesta inte saknas) än kapar utanför.
sofiemalmö skrev 2007-01-24 10:32:59 följande:
Ny Lo! Tycker det är så sällan jag hinner scrappa och blir så glad när jag väl är färdig med en
Härligt lekfull med fina färger. Jeans-ramen på nedre kortet gillade jag skarpt