Förr oss som är fast i Scrapträsket
Åh, ny tråd... trevligt!
Åh, ny tråd... trevligt!
Oj här har det hänt mycket när man varit borta en dag... Grattis Grattis till publiceringar, tidningsreportage och gästdesigneruppdrag. Vad roligt för er, ni är så duktiga ju!
Känner mig så hedrad att jag får hänga här och lära mig så mycket av er, det här är verkligen den roligaste hobby jag nånsin haft!
Fnyz: väntar med spänning på din liftade LO, spännande tanke att lifta en stil... får vi se, får vi se!! ![]()
Cheri: för mig är det helt lugnt att ni pratar scrapträff i tråden. Vem vet, jag kanske blir så lockad att jag tar tåget och hälsar på er
or. Särskilt "positivt" var uuunderbar! Fnyz: jag lusläste det allra sista i förra numret igårkväll så nu måste jag ha ny tidning, har ju nästan bläddrat sönder den gamla...
Här är två nya från mig:
J som i jordgubbe syftar på jordgubbshårspännet i Stellas hår (som kanske inte syns så bra på fotot). Ville freestyla till det lite och har använt mig av flera saker jag inte testat tidigare som t.ex. att måla med akrylfärg på fotona och så har jag använt en öljett för första gången
![]()
På den andra ville jag fokusera på fotot, som är en favorit så jag försökte mig på den lite avskalade stilen. Första LOn utan journaling
![]()
Cia o krabaten: tack, det är ju svårt att veta när man ska sluta och vara nöjd. Rätt var det är så har man gjort en sak eller tre för mycket och önskar man kunde backa
Fnyz: tack tack
. Här får du ett ord till: förfnyzande (som i: vilken förfnyzande söt LO)
Pyret, jag minns att jag tyckte dina LOs var jättefina - inte meningen att glömma dig.... men nån kritik får du då inte från mig
.
Jag försöker kolla på allt som läggs ut, men nu när det är så hög aktivitet i tråden så hinner jag inte alltid. Om man inte har plus blir jag jätteglad om man lägger in en länk direkt till galleriet så att det öppnas upp ett nytt fönster med LOn, i så fall är det också lättare att komma ihåg att kommentera när man väl läst i kapp i tråden.