-
Såhär brukar jag göra: markera bilden när den är liten, kopiera med ctrl+c och klistra sen in i tråden med ctrl+v. Fin LO, har skrivit mer kommentarer i din gbAnkiz skrev 2007-01-24 22:09:51 följande:Gick visst inte att klicka på bilden... Någon som vet hur man gör?♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
-
Nä nu är det nog dags för mig att gå och lägga mig och låta nattskiftet ta över
. -
Japp, nu vet du hur jag har det - varje natt... *gäsp*Fnyz skrev 2007-01-25 09:24:00 följande:god morgon, jag lyckades inte komma in på FL nå mer i¨går det var helt dött och likaså nu på morgonen! fy vad segt det var.men jag han ju scrapap istället då inte helt klar men jag ska ju på scrapträff ikväll så då kan jag färdigställa har fått mycket ros för min senaste ltie här å där å det är jättekul speciellt eftersom det var en helt ny stil för mig! min lilla pluttis här hjemma har kommit in i en utvecklingsfas, hon har alltid sovit heeelt still la man henne på rygg så vaknade hon lika och hon har aldrig vänt på sig i sömnen till mage elelr liknande men inatt!!! första gången satt hon upop andra gången låg hon på mage tredje gången stod hon upp i sömnen fjärde gången satt hon!!! ååå vad trött jag är!
-
Jag har också det problemet, fick hjälp av Fnyz med att reistrera mig, men jag kommer fortfarande inte åt forumetAsrta1 skrev 2007-01-25 15:45:08 följande:Jag reggade mig hos Hobbyhuset och fick mail från Cia....Nu kan jag inte logga in Ngn annan som inte iheller kan det? Har iof mailat henne så hon hjälper mig säkert fast jag ville ju in idag ju....Nu ska jag se om jag kan springa till brevlådan (500m)....båda barnen sover nu...klara, färdiga GÅÅÅÅÅÅ (spring) Håller tummarna för att tidningen kommit....Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
-
2xa: superfina tavlor
Nyfikenörn: vilken bra idé! Jättefin påse
-
Jaaa, nu kom tidningen! Tyvärr alldeles tillknölad och blöt i ena hörnet (nedrans snö!!). Måste ju hinna läsa ikapp i tråden också... *lägger tidningen på tork*
-
Cia: grattis till publiceringen, vad roligt det måste kännas! Något att scrapp om kanske

Claudia: Vad roligt att din LO blev publicerad, jag tycker den var superfin. *Lägger till på listan över liftbara LOs*
. -
Nu har jag hunnit bläddra igenom tidningen! Jättefin LO Fnyz!!!
Tycker ärligt talat att din var finast av alla bidragen till skissen.
Jättefin LO till magdas också -
2xa: jag tyckte din LO var fin - men om jag ska försöka säga nåt konstruktiv så kanske fotot var lite litet. Vet inte om det är det som stör balansen, men det var det som jag reagerade på först.
Emmixen: Fin LO! Jobbigt ämne att scrappa om kan jag tänka. -
Nyfikenörn: jättesnyggt kort! Var det pilligt att vika pappret sådär? Tidskrävande?
Cheri: Wow, säger jag bara... såååå snygga LOs - låt mig gissa på en placering i tävlingen om det där är dina kaserade bidrag hur snygga är då inte de som får vara med
.